OTA VOICE
Αυτοδιοικητικά Νέα Περιφέρειες

ΠΝΑ: Αναδείχθηκε ο οριστικός ανάδοχος του έργου της γέφυρας Κρεμαστής

Στην τελική ευθεία μπαίνει η διαδικασία για την έναρξη του έργου βελτίωσης της επαρχιακής οδού επί της Γέφυρας Κρεμαστής, μετά την ομόφωνη απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής να εγκρίνει , κατόπιν εισήγησης της Επιτροπής Διαγωνισμού, την  κατακύρωση του ηλεκτρονικού διαγωνισμού στον προσωρινό μειοδότη, την εταιρεία «P.& C. DEVELOPMENT S.A.», προκειμένου να ακολουθήσουν τα επόμενη στάδια, με την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου και την υπογραφή της εργολαβικής σύμβασης.

Ειδικότερα, η Οικονομική Επιτροπή η οποία συνεδρίασε με τηλεδιάσκεψη, υπό την προεδρία του Περιφερειάρχη Γιώργου Χατζημάρκου, ενέκρινε το 2ο Πρακτικό διεξαγωγής του Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού μέσω του ΕΣΗΔΗΣ (2ο στάδιο – κατακύρωση του διαγωνισμού στον προσωρινό μειοδότη), για το  έργο «Βελτίωση επαρχιακής οδού 81A02 επί της Γέφυρας Κρεμαστής ν. Ρόδου».

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 3.665.000,00 € και χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου. Με την ολοκλήρωσή του θα αναμορφώσει πλήρως την περιοχή και θα επιτρέψει την άνετη και ασφαλή κυκλοφοριακή ροή από και προς το αεροδρόμιο του νησιού.   Η έναρξη των εργασιών προβλέπεται να γίνει σε περίπου ενάμιση μήνα από σήμερα, μετά και την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου και τη υπογραφή της εργολαβικής σύμβασης με τον ανάδοχο.

Το έργο της Γέφυρας Κρεμαστής, όπως ακριβώς συνέβη και με άλλα έργα στο νησί της Ρόδου, με πλέον χαρακτηριστικά το Φράγμα Γαδουρά και την Γέφυρα Αφάντου, είναι από τα μεγάλα και σοβαρά έργα για το νησί της Ρόδου, που η Περιφερειακή Αρχή του Γιώργου Χατζημάρκου  παρέλαβε από την προηγούμενη, είτε σε μορφή εργοταξίων – φαντασμάτων, είτε υποτίθεται ώριμα προς κατασκευή, για να βρεθεί στην συνέχεια προ εκπλήξεων, με την πρωτοφανή ανευθυνότητα αλλά και την επικοινωνιακή και προεκλογική εκμετάλλευση των έργων αυτών, που αποδείχθηκε εκ των πραγμάτων ότι ήταν και η μοναδική σκοπιμότητα που τα έργα αυτά εξυπηρετούσαν. Ένα έργο που παρά την αναγκαιότητά του, μετετράπη σε προεκλογικό παίγνιο της  Περιφερειακής αρχής της περιόδου 2010 – 2014 και εξ αυτού του λόγου, δεν κατέστη δυνατή όχι μόνο η κατασκευή αλλά ούτε καν η έναρξη του έργου, παρότι είχε υπογραφεί σύμβαση με τον εργολάβο.

Η σημερινή Περιφερειακή Αρχή ανέλαβε να θεραπεύσει και αυτήν την πληγή που  παρέλαβε και το κάνει με την σοβαρότητα που χαρακτηρίζει τον τρόπο λειτουργίας της, όπως  έχει αποδειχθεί και στις περιπτώσεις του Φράγματος Γαδουρά, της Γέφυρας Αφάντου, αλλά και της Γέφυρας του ποταμού Μάκαρη στο Χαράκι, όπου η επέδειξε ταχύτατα αντανακλαστικά τον Νοέμβριο του 2019, όταν η Γέφυρα κατέρρευσε. Η Γέφυρα δόθηκε στην κυκλοφορία πριν από μια εβδομάδα, οπότε εγκαινιάστηκε με υψηλόβαθμη κυβερνητική, υπουργική παρουσία, η οποία σηματοδότησε τη νέα αντίληψη με την οποία η Περιφερειακή Αρχή σχεδιάζει και υλοποιεί σημαντικά όσο και εμβληματικά έργα υποδομής, επουλώνοντας τις πληγές του παρελθόντος.

Σχετικά Άρθρα

Δ. Πατρέων: Σε επιφυλακή η Πολιτική Προστασία – Υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς

otavoice

Ιγν. Καϊτεζίδης: «Χρέος μας είναι να κρατούμε την ιστορική Μνήμη ζωντανή…»

otavoice

Πανώλη στα αιγοπρόβατα: Σε «Κατάσταση Ειδικής Κινητοποίησης» η Θεσσαλία

otavoice

Άμεση η επέμβαση των εθελοντών της ΕΣΔΩ σε πυρκαγιά στην Σκάλα Ωρωπού

otavoice

Δ. Γορτυνίας: Η νέα ειδικότητα στη Δημόσια Σ.Α.Ε.Κ. Στεμνίτσας

otavoice

Δ.Λυκόβρυσης-Πεύκης: Η αλήθεια για τον καθαρισμό των σχολείων

otavoice