OTA VOICE
Πολιτική Ροή Ειδήσεων Γενική

Περιμένοντας την ΙMOLA

Eίχαμε εκφράσει την άποψη ότι ο αγώνας στο Albert Park θα ήταν καθοριστικός για την περαιτέρω εξέλιξη του πρωταθλήματος.

Επειδή στον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό και μάλιστα στο ύψιστο επίπεδο που είναι η F1 υπάρχουν πολλοί αστάθμητοι παράγοντες για τίποτα και ποτέ δεν πρέπει να προεξοφλήσεις κάτι γιατί το πιθανότερο είναι να εκτεθείς.

Μετά τον τρίτο αγώνα του πρωταθλήματος της F1 φαίνεται καθαρά ότι στο Mαρανέλο έχουν ξεπεράσει τις παιδικές ασθένειες που ταλαιπωρούσαν την Ferrari τα τελευταία χρόνια! Εδειξε μια σταθερότητα σαν μονοθέσιο η F1- 75 και με έναν Leclerc, θα μπορούσα να πω ,περισσότερο εξοικειωμένο στα κόκκινα, να μοιράζει πολύ άγχος στις αντίπαλες ομάδες. Σαφώς και η  μέχρι τώρα παρουσία του Sainz , δεν ακολουθεί την φήμη για έναν οδηγό ισάξιο και ισότιμο με τον “γιό της κομμώτριας”!

Αν και από  την Ferrari αφήνεται να εννοηθεί ότι υπάρχει ίση αντιμετώπιση των οδηγών θεωρώ ότι το βγάλσιμο του Ισπανού στην αμμοπαγίδα του Αlbert Park θα γείρει την πλάστιγγα υπέρ του Μονεγάσκου που όπως θα παραθέσω πιο κάτω έχει στατιστικά που σηματοδοτούν μεγάλους οδηγούς. Φυσικά τα στατιστικά στον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό δεν είναι συγκρίσιμα όπως σε άλλα αθλήματα. και σε καμία περίπτωση δεν εξομοιώνουν τον ένα οδηγό με το άλλο γιατί ήταν διαφορετικά χρόνια με διαφορετικά δεδομένα, όπως ο αριθμός αγώνων.

-Σε 61 αγώνες στη Ferrari:
M.Schumacher 16 νίκες
S.Vettel 9 νίκες
C.Leclerc 3 νίκες

-Σε 61 αγώνες στη Ferrari:
M.Schumacher 13 poles
C.Leclerc 11 poles
S.Vettel 6 poles

-Σε 56 αγώνες στη Ferrari:
Niki Lauda 23 poles

-Σε 27 αγώνες στη Ferrari:
Alberto Ascari 13 poles

Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο είναι ότι ο Leclerc είναι ο 11ος οδηγός που κάνει Grand Slam .Για να καταλάβουμε το μέγεθος ενός Grand Slam, δηλαδή – pole, νίκη, ταχύτερο γύρο, πρωτοπορία σε όλους τους γύρους του αγώνα- σκεφτείτε πως το ρεκόρ κατέχει ο θρύλος Τζιμ Κλάρκ με οκτώ, στην δεκαετία του 60  σεζόν που απαρτίζουν συνολικά 8 έως 10 αγώνες. Σήμερα με 20 αγώνες περίπου τη χρονιά,(23 φέτος) ο επτά φορές πρωταθλητής Sir Lewis Carl Davidson Hamilton  έχει έξι, και πιο πίσω τέσσερα ο Φέτελ , οπότε καταλαβαίνουμε το μέγεθος ενός επιτεύγματος σαν το σημερινό.

Μέχρι τώρα κάθε οδηγός που κάνει grand slam από το 2011 και έπειτα έχει πάρει και το πρωτάθλημα την ίδια χρονιά, όπως ο Vettel 2011,2012,2013, Hamilton 2014, 2015,2017, 2019, Rosberg 2016, Verstappen 2021.

Στην Ferrari είχαν να δουν grand slam 12 χρόνια από το 2010 και τη νίκη του Αλόνσο στον πρώτο αγώνα , στο Μπαχρέιν.

Ένα ακόμη στοιχείο που κατέρρευσε στο Albert Park είναι ότι στην Αυστραλία όποιος πάρει την pole ποτέ δεν κερδίζει κατι που δεν αντεξε στην ταχυτητα του  συνόλου Ferrari-Leclerc το οποίο αν δεν υπήρχαν τα safety car θα τερμάτιζε το ελάχιστον 1 λεπτό νωρίτερα από τον δεύτερο.

.

 

Προσωπική μου άποψη είναι ότι ο Leclerc έκανε στο Albert Park την πλέον άψογη εμφάνιση της καριέρας του μέχρι την επόμενη. Η δυναμική του συνόλου, μονοθεσίου -οδηγός, μοιράζει ιδρώτα νευρικότητα και άγχος στο αντίπαλο δέος που ακούει στο όνομα Red Bull. Αυτό φαίνεται και στην ενδοσυνεννόηση του παγκόσμιου πρωταθλητή με την ομάδα του. Στον προηγούμενο αγώνα τον πείραζαν τα “πατήματα” του Μονεγάσκου σε αυτόν ήταν μόνο παράπονα και τον πείραζαν όλα μέχρι να σταματήσει να αναπνέει το μοτέρ της Honda! Σαφώς και αμφότεροι Ferrari-Red Bull πρέπει να κρατούν μικρό καλάθι γιατί κανείς δεν ξέρει τι μπορεί να ¨πετάξει” μέσα στο παιχνίδι των αναβαθμίσεων ο Γερμανός κατασκευαστής και ειδικά όταν στο μπάκετ του μονοθεσίου του κάθεται ένας οδηγός “κομπιούτερ”  όπως ο ” Sir Hamilton” Ο οποίος είναι από τους λίγους που “βγάζει” κάτι παραπάνω από αυτό που μπορεί το μονοθέσιο του, και σήμερα  ο Russel που πανηγύρισε το πρώτο βάθρο της καριέρας του.

Οι Mclaren έδειξαν ανανεωμένες και με τον Ricardo στην πατρίδα του κατέκτησαν τις θέσεις 5 και 6 δείχνοντας ότι οι πρώτοι δυο αγώνες μπορεί και να είναι μια κακή ανάμνηση.

Οι έχοντες γνώση δεν πιστεύουν ότι η Honda δεν θα λύσει το πρόβλημα και θα συνεχίσουν οι κινητήρες που κατασκευάζει υπό την εποπτεία της Red Bull να παραδίδουν πνεύμα εις Κύριον,  με δυο ικανότατους οδηγούς θα είναι μέσα στην διεκδίκηση των πρωταθλημάτων οδηγών και κατασκευαστών.

Όλοι περιμένουν την ΙΜΟLA όπου ο Γερμανός κατασκευαστής θα πάει με τις αναβαθμίσεις στην  W 13  και σίγουρα Hamilton και Russel  θα έχουν απαντήσεις για τον ανταγωνισμό.  Θεωρώ ότι φέτος θα παρακολουθήσουμε ένα πρωτάθλημα αντάξιο του ονόματος της F1 γιατί και οι ομάδες του μεσαίου χώρου διεκδικούν βαθμούς και καταξίωση.

Περδικίδης Βασίλης

Σχετικά Άρθρα

Ιράν: Το ελικόπτερο με τον Εμπραχίμ Ραϊσί συνετρίβη λόγω «δυσχερών καιρικών συνθηκών»

otavoice

Χαμηλότερο τζίρο από το 2023 οι εμπορικές επιχειρήσεις στις θερινές εκπτώσεις

otavoice

Πιο προβλέψιμη η Καμάλα Χάρις από τον Τραμπ εκτιμά η Ρωσία

otavoice

Σεισμός στη Γερμανία: Πρωτιά στη Θουριγγία για το ακροδεξιό AfD – Δεύτερο στη Σαξονία

otavoice

Μικρή μείωση στο πράσινο τιμολόγιο της ΔΕΗ σε σχέση με τον Αύγουστο

otavoice

Π. Γερουλάνος: «Μπορώ να διασφαλίσω την ενότητα του ΠΑΣΟΚ, δεν με κρατάει κανένας»

otavoice