OTA VOICE
Αυτοδιοικητικά Νέα Δήμοι Ροή Ειδήσεων ΟΤΑ

Δήμος Μαραθώνος: Τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών

Με στόχο τη βελτίωση εξυπηρέτησης των κατοίκων, ξεκινά να λειτουργεί πιλοτικά η γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών στον αριθμό 22943-20578 τις εργάσιμες ημέρες κατά τις ώρες 8.30-14.30 για παράπονα ή αιτήματα που αφορούν σε:

•Όχληση λόγω εργασιών αποχέτευσης
•Βλάβες ύδρευσης
•Οδοφωτισμό (καμμένες λάμπες)
•Λακούβες (αποκατάσταση οδοστρώματος)
•Καθαριότητα (κλαδευτικά υπολείμματα, ογκώδη αντικείμενα)

Σχετικά Άρθρα

Π.Π: Συνάντηση Δ. Πτωχού με τον Γερμανό Πρέσβη, για τουρισμό-επενδύσεις

otavoice

Π.Στ.Ε: Χρηματοδότηση για Βρεφικούς-Παιδικούς Σταθμούς, ΚΔΑΠ και ΚΔΑΠ ΑμεΑ

otavoice

Ικανοποίηση Χατζημάρκου για την πριμοδότηση εντοπιότητας σε νησιωτικές περιοχές, στους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ

otavoice

Σύσκεψη Περιφερειαρχών στα γραφεία της ΕΝΠΕ με Θεοδωρικάκο – Λιβάνιο

otavoice

Π.Δ.Ε: Συνεργασία με ΙΝΒΙΣ για την προώθηση ψηφιακής καινοτομίας

otavoice

Δ.Χαλκηδόνος: Ολοκληρώθηκε το Σχέδιο Αστικής Προσβασιμότητας

otavoice