OTA VOICE
Αυτοδιοικητικά Νέα Περιφέρειες Ροή Ειδήσεων ΟΤΑ

«Rhodes, What you love is here»: Η νέα τουριστική καμπάνια για το νησί της Ρόδου

Η δυναμική εξέλιξη της τουριστικής κίνησης στη Ρόδο, είναι η πρώτη προτεραιότητα του Υπουργείου Τουρισμού, σε διαρκή συνεργασία με τον ΕΟΤ, μετά και τη δοκιμασία που βίωσαν κάτοικοι και επισκέπτες στο νησί.

Η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη πραγματοποίησε τηλεδιάσκεψη με τον Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου Γιώργο Χατζημάρκο, ο οποίος κατέβαλε προσωπικό αγώνα καθ’ όλη τη διάρκεια της κρίσης για την προστασία και την ασφάλεια της Ρόδου, καθώς και τον ΓΓ Γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη.

Kατά τη διάρκεια της, συμμετείχε και η διαφημιστική εταιρία Ogilvy, με την οποία θα δράσουν από κοινού για την παγκόσμια προβολή του νησιού της Δωδεκανήσου.

Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών που έχουν εξαγγελθεί από το Υπουργείο Τουρισμού σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, η Ogilvy ετοιμάζει εντός των ημερών μια καμπάνια παγκόσμιας εμβέλειας με το μήνυμα «Rhodes, What you love is here» , μέσα από την οποία θα προβληθούν όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του νησιού.

Σχετικά Άρθρα

Ο Δήμαρχος Γορτυνίας στη λαϊκή συνέλευση κατοίκων στη Δόξα Γορτυνίας

otavoice

Κ. Τζιούμης: «Οι συνδημότες μας βλέπουν ότι δουλεύουμε»

otavoice

Αποκατάστασή του Κλειστού Γυμναστηρίου Πεντέλης ανακοίνωσε ο Yπουργός Yποδομων

otavoice

Ο Δήμος Κηφισιάς δίπλα στους «ήρωες» της φωτιάς και στους όμορους Δήμους

otavoice

Δ.Ωρωπού: Εκστρατεία Αλληλεγγύης για τους πυρόπληκτους

otavoice

Π.Β.Α: Ένταξη προγραμμάτων στο νέο ΕΣΠΑ

otavoice