OTA VOICE
Αυτοδιοικητικά Νέα Δήμοι Ροή Ειδήσεων ΟΤΑ

Νέος Γενικός Γραμματέας του Δήμου Πρέβεζας, ο Ιωάννης Βέργος

Ο Δήμαρχος Πρέβεζας, Νικόλαος Γεωργάκος, καλωσόρισε και επίσημα το νέο Γενικό Γραμματέα του Δήμου Πρέβεζας, Ιωάννη Βέργο, τον οποίο και επέλεξε να αναπληρώσει τη θέση κατόπιν του Αντώνη Μπέζα.

Ο νέος Γενικός Γραμματέας και επιλογή του Δημάρχου, έχει εμπειρία σε θέσεις ευθύνης στη κεντρική Δημόσια Διοίκηση και είναι πτυχιούχος του Τμήματος Ζωϊκής Παραγωγής της Σχολής Τεχνολογίας Γεωπονίας του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Ηπείρου.

Ο νέος Γενικός Γραμματέας δήλωσε:

«Ευχαριστώ τον Δήμαρχο Πρέβεζας για την ιδιαίτερα τιμητική του για εμένα πρόταση. Με την εμπειρία μου από τις θέσεις που κατείχα και τις ικανότητές και σπουδές μου, θα προσφέρω στο πλαίσιο της τεχνοκρατικής ιδιότητας και αρμοδιοτήτων του Γενικού Γραμματέα στις εσωτερικές διαδικασίες του Δήμου Πρέβεζας, στο νομό καταγωγής μου υπηρετώντας στον τόπο μου.

Δεν είναι τώρα ώρα για λόγια αλλά για άμεση συμμετοχή στο ουσιαστικό και παραγωγικό έργο του Δημάρχου και της Δημοτικής Αρχής που ήδη εξελίσσεται και πραγματοποιείται. Θα πράξω τα μέγιστα ώστε να σταθώ αντάξιος τόσο της ευθύνης της θέσης μου όσο και της εμπιστοσύνης του Δημάρχου Νίκου Γεωργάκου προς το πρόσωπό μου.»

Ο Δήμαρχος Πρέβεζας, Νικόλαος Γεωργάκος, δήλωσε:

«Καλωσορίζω στο επιτελείο μας αλλά και στο Δήμο Πρέβεζας τον αγαπητό Γιάννη και είμαι σίγουρος ότι με ευσυνειδησία και με την αγάπη για τον τόπο μας και σε συνδυασμό με τις γνώσεις, τις μέχρι σήμερα εμπειρίες του και τον τεχνοκρατισμό που διαθέτει, θα ανταποκριθεί στις απαιτήσεις και τις προκλήσεις στο ρόλο του Γενικού Γραμματέα, που αποτελεί για την εσωτερική λειτουργία του Δήμου ένα σημαντικό και κομβικό ρόλο. Καλώς ήλθες, καλή επιτυχία και τώρα εργασία.»

Οι αρμοδιότητες του νέου Γενικού Γραμματέα είναι οι ακόλουθες:

1.Να παρέχει οδηγίες και να δίνει κατευθύνσεις και γενικότερα να συντονίζει τις υπηρεσίες του Δήμου κατά την άσκηση του έργου τους.
2.Να μεριμνά για την επεξεργασία από τις αρμόδιες Υπηρεσίες των θεμάτων που είναι προς συζήτηση ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής σύμφωνα με την ημερήσια διάταξη ή έχουν ήδη συζητηθεί σε αυτά, καθώς και να τα υποστηρίζει ενώπιον των ανωτέρω οργάνων, εφόσον κρίνεται απαραίτητο από τον Πρόεδρο τους.
3.Να παρακολουθεί τη διαδικασία εφαρμογής των αποφάσεων του Δημοτικού συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Δήμου.
4.Να δύναται να συγκαλεί περιοδικά ή κατά περίπτωση, κατόπιν εγκρίσεως του Δημάρχου, Συντονιστικά Συμβούλια στα οποία να μετέχουν με εκπροσώπους τους το σύνολο ή μέρος (ανάλογα με ομοιογενή θεματικά αντικείμενα) των υπηρεσιών του Δήμου.
5.Να συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους για την υλοποίηση των πολιτικών αποφάσεων.
6.Να υπογράφει τις αποφάσεις χορήγησης αναρρωτικών αδειών και μετακίνησης εκτός έδρας στο εσωτερικό και εξωτερικό των υπαλλήλων του Δήμου εκτός των μετακλητών.
7.Να υπογράφει τις εντολές μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων του Δήμου εκτός των μετακλητών.
8.Έχει την ευθύνη διαχείρισης θεμάτων προσωπικού του Δήμου εκτός μετακλητών υπαλλήλων.

Σχετικά Άρθρα

5η Έκθεση Αγροτικών Προϊόντων από τον Δήμο Κύμης – Αλιβερίου

otavoice

Δ.Ξάνθης: Ξεκινά το Πρόγραμμα Συντήρησης Παιδικών Χαρών

otavoice

Δ.Ν.Πηλίου: Αποκαταστάσεις και ασφαλτοστρώσεις στο οδικό δίκτυο

otavoice

Π. Μανούρης: Δεν είμαστε υπάλληλοι του κεντρικού κράτους

otavoice

Δ.Γορτυνίας: Ολοκληρώθηκε το έργο ασφαλτόστρωσης της οδού Σύρνα- Βιδώνι

otavoice

Οδηγίες χρήσης των “Seatracks” από το Δήμο Παλαιού Φαλήρου

otavoice