OTA VOICE
Απόψεις

GR Ελληνικά Τοπωνύμια: Ο κλεμμένος (ή απωλεσθείς) ΘΗΣΑΥΡΟΣ της Πατρίδας μας…

Άρθρο του Γιώργη Τάκη Δόξα

Αυτό που θα διαβάσετε είναι ένα αληθινό γεγονός και συνέβη πριν τρία (3) χρόνια σε επαγγελματικό ταξίδι μου στην Δανία. Κατά την διάρκεια της πτήσης γνωρίστηκα με ένα ελληνικό ζευγάρι ηλικίας 50-55 ετών (Γιάννης και Σοφία) με καταγωγή από την (Ελληνική) Μακεδονία και μόνιμα εγκαταστημένων στην Κοπεγχάγη. Ευχάριστοι· Συμπαθείς και Επιτυχημένοι Επιχειρηματικά και Οικογενειακά.

Ξεκίνησαν πριν δέκα (10) χρόνια μ’ ένα σουβλατζίδικο στην Κοπεγχάγη και τώρα λειτουργούν συνολικά ΔΕΚΑ (10) ΣΟΥΒΛΑΤΖΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΔΑΝΙΑ· ΣΟΥΗΔΙΑ· και ΝΟΡΒΗΓΙΑ με την αυτή ονομασία: OLYMPIA/souvlaki. Η ερώτησή μου (μετά την επιχειρηματική του «εξομολόγηση»): Καλά που πιστεύεις ότι οφείλεται αυτή η επιτυχία σας, εκτός από την φιλότιμη και πολύωρη εργασία σας; Η απάντηση του μονολεκτική: OLYMPIA. Και συνέχισε: αγαπητέ πατριώτη το σουβλάκι (και τα λοιπά) είναι άριστο και «ενθουσιάζονται όλοι οι πελάτες μας», αλλά η μεγάλη δύναμη  της επιτυχίας (κυρίως στο ξεκίνημα) ήταν το Τοπωνύμιο OLYMPIA/ΟΛΥΜΠΙΑ. Και ολοκλήρωσε: Πατριώτη, οι ξένοι μόλις ακούσουν ή δουν ΟΝΟΜΑΤΑ/ΤΟΠΩΝΥΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ στόπα πιο  πριν και ακριβολογώ: «παθαίνουν την πλάκα τους…». Και με την ενημέρωση αυτή «προσγειώθηκα για τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΟΠΩΝΥΜΙΑ ως και το αεροσκάφος».

Πριν ο Πρωθυπουργός κ. Κυρ. Μητσοτάκης σε συνεργασία με τους Επιχειρηματίες της Μακεδονίας οργανώσει (και καθιερώσει) το GR MACEDONIA, αποφάσισα (μαζί με μια Ομάδα Συνεργατών) να ερευνήσουμε και να μελετήσουμε τα δεδομένα στην Ελληνική Διεθνή Αγορά για τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΟΠΩΝΥΜΙΑ. Εργαστήκαμε για – περίπου – έξι (6) μήνες και τα στοιχεία που συγκεντρώσαμε, μελετήσαμε και αναλύσαμε (ποσοτικά και οικονομικά) μας οδήγησαν (τεκμηριωμένα) να καταλήξουμε στο τραγικό (για την οικονομία της Ελλάδας) συμπέρασμα: Ουσιαστικά κλέβουν και οικειοποιούνται τον ΘΗΣΑΥΡΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ από την χρήση και εμπορική αξιοποίηση των ΤΟΠΩΝΥΜΙΩΝ, π.χ. ΟΛΥΜΠΟΣ – ΗΛΙΔΑ – ΑΡΓΟΣ – ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ – ΔΕΛΦΟΙ – ΑΘΗΝΑ – ΙΟΝΙΟΝ κ.λπ.

Η Έρευνα (και Μελέτη μας) κατέδειξε ότι περισσότερες από δέκα εκατομμύρια (10.000.000) Επιχειρήσεις (στην Ελληνική και Διεθνή Αγορά) τιτλοφορούνται (για ευνόητους επιχειρηματικούς λόγους) με ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΟΠΩΝΥΜΙΑ.

Δυστυχώς η (οποιαδήποτε) Κυβέρνηση ή ο (ιδιοκτήτης) Δήμος δεν γνωρίζουν ή δεν έχουν αντιληφθεί τις ετήσιες οικονομικές απώλειες από την μη ύπαρξη οργανωμένου πλάνου για την διεκδίκηση (και είσπραξη) ποσοστών επί του ετήσιου τζίρου των επιχειρήσεων για τα Πνευματικά Δικαιώματα.

Ο (προσδοκώμενος) τζίρος από τα πνευματικά δικαιώματα από την εμπορική χρήση των Brands των Ελληνικών Τοπωνυμίων είναι αχαρτογράφητος σε οικονομικό μέγεθος τόσο για το Κράτος όσο και για τους δικαιούχους Δήμους.

Δεν διαφωνώ ότι η Ελλάδα πέρασε (;) μια δραματική οικονομική κρίση, αλλά ήρθε και «το πλήρωμα του χρόνου» να αξιοποιήσει και τις ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ – ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ. Είθε…

ΓΙΩΡΓΗΣ ΤάΚη ΔΟΞΑΣ

Η Κοινωνία του Ενός

Σχετικά Άρθρα

Η ερημοποίηση της υπαίθρου, ο Έλον Μασκ και η ευθύνη μας για τον τόπο

otavoice

Ολοκλήρωση των Διαχειριστικών Σχεδίων Βόσκησης, για την στήριξη των Κτηνοτρόφων

otavoice

Η απόχη και η αποχή, του Γιάννη Γκουντιού

otavoice

Ελίζα Βόζεμπεργκ: “Θα συνεχίσω να αγωνίζομαι και να υπηρετήσω τα εθνικά μας συμφέροντα”

otavoice

Η Ελλάδα γερνάει και δεν γεννάει

otavoice

Μ. Βελεγράκης: Η Αυτοδιοίκηση ως θεσμός πολιτικο – διοικητικός

otavoice