OTA VOICE
Απόψεις

Κανελλόπουλος: Αυτό είναι το αντίδοτο στο κυκλοφοριακό χάος της Πάτρας

Αντίδοτο στο κυκλοφοριακό χάος της Πάτρας, να απαγορευτεί η είσοδος των ΙΧ στο κέντρο και να συσταθεί η Δημοτική Αστυνομία.

 Τις τελευταίες μέρες αναπτύσσεται ένας έντονος δημόσιος διάλογος σχετικά με το κυκλοφοριακό και τα διπλοπαρκαρισμένα στην Πάτρα.

Ένας διάλογος που δυστυχώς βλέπουμε, να μετατοπίζουν τις ευθύνες τους η Δημοτική Αρχή με την τοπική τροχαία με ανακοινώσεις.

Θεατές όλοι εμείς, οι κάτοικοι ή επισκέπτες στην Πάτρα, «θύτες» ή «θύματα» της καθημερινής εικόνας με τα διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα στους δρόμους της Πάτρας.

Σε αυτό τον δημόσιο διάλογο προσωπικά ως ενεργός πολίτης, με την σημερινή παρέμβασή μου θα ήθελα να καταθέσω την παρακάτω πρόταση.

Μια πρόταση που θα μπορούσε άμεσα να εφαρμοστεί, αλλάζοντας την εικόνα του κέντρου της Πάτρας, κάνοντας την πόλη μας ανθρώπινη και λειτουργική.

Συγκεκριμένα:

1.       Απαγόρευση της στάσης και στάθμευσης στις οδούς Κορίνθου και Μαιζώνος μεταξύ των οδών οδό Καρόλου και Γούναρη.

2.       Απαγόρευση της εισόδου για όλα τα ΙΧ στις οδούς Κορίνθου και Μαιζώνος μεταξύ των οδών Καρόλου και Γούναρη. Η είσοδος στο κέντρο για τις παραπάνω οδούς θα επιτρέπεται, μόνο για τα Λεωφορεία του αστικού κτελ, για τα ταξί, τα ποδήλατα και αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

3.       Αντιδρόμηση της Κανακάρη.

Οι παραπάνω προτάσεις μου εάν εφαρμοστούν, θα αποτρέψουν την σκέψη όλων μας, ότι θα βρούμε θέση πάρκινγκ για το ΙΧ όταν θα εισέλθουμε στο κέντρο, έστω και για ολιγόλεπτη στάση, επιδιώκοντας τη χρήση των Μ.Μ.Ε. ή πιο υγιεινούς τρόπους μετακίνησης.

Θα αναζητήσουμε στάθμευση των ΙΧ στα περιφερειακά παρκινγκ του Δήμου (Νότιο Πάρκο, Άγιο Διονύσιο, κ.α.) με Δωρεάν Μετακίνηση όπως άλλωστε είχε εμπνευστεί και εφαρμόστηκε επί Δημαρχίας Φλωράτου από το αείμνηστο αντιδήμαρχο Γιώργο Καλετζιώτη.

Επίσης και για τις οδούς εκτός των δρόμων του κέντρου που είναι διπλής κατεύθυνσης, να τοποθετηθούν κολωνάκια σήμανσης (κορίνες δρόμου) όπως επιτυχώς εφαρμόστηκε στην Έλληνος Στρατιώτου και σήμερα, τείνει να εγκαταλειφθεί.

Έχει όμως η παρούσα και απερχόμενη Δημοτική Αρχή της «Λαϊκής Υποκρισίας», να δώσει λύση στο πρόβλημα του κυκλοφοριακού στην Πάτρα;

Δυστυχώς όχι.

Έχει αποδείξει με την μέχρι τώρα στάση της ότι επιθυμεί, το κυκλοφοριακό χάος και μπάχαλο.

Τα διπλοπαρκαρισμένα ΙΧ, η κυκλοφοριακή συμφόρηση με την καθημερινή αγανάκτηση των οδηγών, τα ανείσπρακτα πρόστιμα ΚΟΚ που αγγίζουν τα 20 εκατομμύρια, αποτελούν την καθημερινή ταυτότητα της Πάτρας.

Και εδώ θα ακούσουμε το γνωστό αφήγημά τους για ευθύνες του κράτους και της τροχαίας.

Αγνοώντας ότι στέρησαν σε 100 οικογένειες το ψωμί με την απόφασή τους να μη συστήσουν την Δημοτική Αστυνομία, όπου στις αρμοδιότητες είναι κατά το άρθρο 1 παρ. 9,  ο έλεγχος και η  τήρηση των διατάξεων, που αφορούν στη ρύθμιση της κυκλοφορίας με υποδείξεις και σήματα των τροχονόμων στο δημοτικό οδικό δίκτυο και στα τμήματα του εθνικού και επαρχιακού δικτύου που διέρχονται μέσα από κατοικημένες περιοχές.

Αυτή είναι η πραγματικότητα.

Όπως είναι και η πολιτική της είσπραξης από τα παρκόμετρα στην Πάτρα, παρά της κατά καιρούς αντίθετες εξαγγελίες από την Δημοτική Αρχή της «Λαϊκής Υποκρισίας».

Άλλωστε το επιβεβαιώνει με την αδιαφορία που επιδεικνύει, στο να μη προχωρήσει στην  απαγόρευση της ελεγχόμενης στάθμευσης στην  Όθωνος Αμαλίας, που έχει περιοριστεί το οδόστρωμα λόγω του ποδηλατόδρομου.

 ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

Συνδικαλιστής ΔΑΚΕ ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ,

Μέλος του Δ.Σ. του ΚΟΔΗΠ,

Εκπρόσωπος της Δημοτικής Παράταξης «ΝΕΑ ΠΑΤΡΑ».

Σχετικά Άρθρα

Θ. Κανελλόπουλος: Δράσεις τώρα να αποτρέψουμε η σχολική βία να γίνει επιδημία

otavoice

H E.E. και η Ελλάδα, του Παύλου Καμάρα

otavoice

Οι καιροί ου μενετοί, του Γιώργου Τσακίρη

otavoice

Η ερημοποίηση της υπαίθρου, ο Έλον Μασκ και η ευθύνη μας για τον τόπο

otavoice

Ολοκλήρωση των Διαχειριστικών Σχεδίων Βόσκησης, για την στήριξη των Κτηνοτρόφων

otavoice

Η απόχη και η αποχή, του Γιάννη Γκουντιού

otavoice