Το master plan του ΟΛΠ βρέθηκε στο επίκεντρο συνάντησης που είχε ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης με τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Φώτη Κουβέλη.
Ο Δήμαρχος Πειραιά τόνισε πως προσεγγίζει θετικά το αναπτυξιακό πρόγραμμα που αφορά στα όρια του δήμου Πειραιά, εκφράζοντας ωστόσο την αντίθεσή του στη δημιουργία μεγάλου εμπορικού κέντρου (mall) εντός της λιμενικής ζώνης.
Επιπλέον, εξέφρασε την αντίθεσή του ως προς το ύψος των κτηρίων και τα αναφερόμενα των 55 μέτρων σε συγκεκριμένες ζώνες, λέγοντας πως, τουλάχιστον για το τμήμα του λιμανιού που αφορά στον δήμο Πειραιά, θα πρέπει τα ύψη να συμμορφώνονται με τον πολεοδομικό κανονισμό του δήμου, έτσι ώστε να είναι σε αρμονία οι όποιες λιμενικές εγκαταστάσεις με τα κτήρια του δήμου και το περιβάλλον.
Διαβάστε το σχετικό Δελτίο Τύπου:
“Ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης συναντήθηκε σήμερα με τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Φώτη Κουβέλη.
Κατά τη διάρκεια της εθιμοτυπικής συνάντησης, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο, συζητήθηκαν θέματα τα οποία αφορούν στον Πειραιά και άπτονται του ενδιαφέροντος των δύο πλευρών.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο Master Plan του Ο.Λ.Π., με τον κ. Μώραλη να τονίζει πως προσεγγίζει θετικά το αναπτυξιακό πρόγραμμα που αφορά στα όρια του Δήμου Πειραιά, εκφράζοντας ωστόσο την αντίθεσή του στη δημιουργία μεγάλου εμπορικού κέντρου (mall) εντός της λιμενικής ζώνης.
Επιπλέον ο κ. Μώραλης, εξέφρασε την αντίθεσή του ως προς το ύψος των κτηρίων και τα αναφερόμενα ύψη των 55 μέτρων σε συγκεκριμένες ζώνες, λέγοντας χαρακτηριστικά πως τουλάχιστον για το τμήμα του λιμανιού που αφορά στον Δήμο Πειραιά, θα πρέπει τα ύψη να συμμορφώνονται με τον πολεοδομικό κανονισμό του Δήμου, έτσι ώστε να είναι σε αρμονία οι όποιες λιμενικές εγκαταστάσεις με τα κτήρια του Δήμου και με το περιβάλλον.
Μάλιστα ο Δήμαρχος Πειραιά παρέδωσε στον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 18ης Ιουλίου 2018, που αφορά στο Master Plan του Ο.Λ.Π.
Επίσης συζητήθηκε το αντισταθμιστικό όφελος το οποίο λαμβάνει για πρώτη φορά ο Δήμος Πειραιά από τον Ο.Λ.Π., για την επιβάρυνση που δέχεται η πόλη από τη λειτουργία του λιμανιού.
Επιπλέον ο κ. Μώραλης, έθεσε στον κ. Κουβέλη το θέμα της δημιουργίας προβλήτας για την κρουαζιέρα στην Πειραϊκή – η οποία περιλαμβάνεται στις υποχρεωτικές επενδύσεις του Master Plan – εκφράζοντας την ανησυχία του για το γεγονός ότι δεν έχει υποβληθεί περιβαλλοντική και κυκλοφοριακή μελέτη, όπως έχει ζητηθεί από τον Δήμο Πειραιά με απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου, προκειμένου να μπορεί να γίνει μια εμπεριστατωμένη αξιολόγηση της συγκεκριμένης υποχρεωτικής από τη σύμβαση παραχώρησης, επένδυσης”.