Ο Δήμος Κορινθίων κάνει ένα βήμα μπροστά – ένα βήμα που φέρνει πιο κοντά τον πολίτη.
Στα πλαίσια της προσπάθειας αυτής δημιούργησε τη «Γραμμή του Δημότη».
Η MyCallCenter , ένα εξιδεικευμένο τηλεφωνικό κέντρο ανέλαβε τη καταγραφή τηλεφωνικών αιτημάτων σε διευρυμένο ωράριο , από τις 8:00 το πρωί έως τις 22:00 το βράδυ 365 ημέρες το χρόνο. Η Γραμμή του Δημότη διαχειρίζεται την ειδική τηλεφωνική γραμμή επικοινωνίας 2741120240 με όλους του πολίτες του δήμου Κορινθίων.
• Υποδέχεται και διαχειρίζεται τα αιτήματα και παράπονα των πολιτών του δήμου Κορινθίων και τα διαβιβάζει μέσω της novoville προς διευθέτηση στις αρμόδιες υπηρεσίες
• Κατευθύνει τους πολίτες/αιτήματά τους στις κατάλληλες υπηρεσίες του Δήμου προκειμένου να εξυπηρετηθούν αποτελεσματικά.
• Καταγράφει τις προτάσεις των πολιτών για βελτιώσεις των υποδομών του Δήμου καθώς και των παρερχόμενων υπηρεσιών του.
• Παρακολουθεί την πορεία διευθέτησης των αιτημάτων των πολιτών και ενημερώνει περιοδικά τη διοίκηση
• Συνεργάζεται με όλες τις υπηρεσίες του Δήμου προκειμένου να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα με το λιγότερο δυνατόν κόστος