OTA VOICE
Αυτοδιοικητικά Νέα Δήμοι

Οι διαθέσιμες καινοτόμες διαδικτυακές ψηφιακές υπηρεσίες του Δήμου Παλλήνης προς τους δημότες

To InfoΔράση του Δήμου Παλλήνης αποτελεί καθημερινή ακτινογραφία ολόκληρης της δραστηριότητας του Δήμου και των νομικών του προσώπων, προς τους δημότες και τους κοινωνικούς φορείς. Με την πλατφόρμα αυτή ενημερώνουμε με διαφάνεια την τοπική κοινωνία για την όλη λειτουργία του Δήμου και τις δράσεις αναβάθμισης της πόλης μας, οπτικοποιώντας έργα και παρεμβάσεις που εγκρίνονται και σταδιακά υλοποιούνται.

Πλατφόρμα MyGIS:

20 ειδικά διαμορφωμένοι, φιλικοί χάρτες για το ευρύ κοινό χάρτες, 60 επίπεδα πληροφόρησης, οργανωμένα στο ίδιο προβολικό σύστημα, επιτρέποντας την άμεση πρόσβαση στα δεδομένα που χρειάζονται οι πολίτες χωρίς να απαιτούνται γνώσεις GIS.

Πλατφόρμα City Guide:

Με την πλατφόρμα αυτή, προωθούμε με έναν ενιαίο και σύγχρονο τρόπο την ανάπτυξη του Γέρακα, της Ανθούσας και της Παλλήνης. Δημότες και επισκέπτες μπορούν να περιηγηθούν διαδικτυακά στα αξιοθέατα και να βρουν επιχειρήσεις και επαγγελματίες του δήμου. Ήδη καταχωρημένες: 695 επιχειρήσεις, 34 αξιοθέατα, 30 υποδομές πόλης (γήπεδα, σχολεία κ.λ.π.)

Πλατφόρμα Get A Pet:

Ολοκληρωμένο περιβάλλον καταγραφής και υιοθεσίας αδέσποτων ζώων, Μητρώο αδέσποτων, Μητρώο υιοθεσιών, Μητρώο ιατρικών πράξεων.

Πλατφόρμα Ενεργός Πολίτης:

Ο “Ενεργός Πολίτης” είναι μία διαδικτυακή πλατφόρμα, που επιτρέπει σε όσους ζουν, εργάζονται ή και επισκέπτονται το Δήμο μας να αναφέρουν μέσω του διαδικτύου προβλήματα καθημερινότητας όπως:

  • Βλάβες Ύδρευσης,
  • Σκουπίδια,
  • Καμένες λάμπες δημοτικού φωτισμού,
  • Κατεστραμμένο αστικό εξοπλισμό, (παγκάκια, παιδικές χαρές, πινακίδες ονοματοθεσίας κ.λ.π), Λακούβες – οδόστρωμα,
  • Τοποθέτηση ή αντικατάσταση κάδου,
  • Αποκομιδή απορριμμάτων,
  • Περισυλλογή ογκωδών αντικειμένων,
  • Καθαρισμός οδών και κοινοχρήστων χώρων, Κλάδεμα δέντρων, Κοιμητήρια, κ.λ.π

Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα αυτόματου ακριβούς προσδιορισμού της θέσης του προβλήματος πάνω στο χάρτη, ενώ οι δημότες μπορούν να επισυνάψουν και σχετικές φωτογραφίες. Με αυτό τον τρόπο ο Δήμος ενημερώνεται μέσω e-mail και αναθέτει στις αρμόδιες υπηρεσίες τις αντίστοιχες εργασίες αποκατάστασης.

Σύστημα Διαδικτυακής Οικονομικής Πληροφόρησης Οφειλών:

  • Δυνατότητα υλοποίησης όλων των οικονομικών συναλλαγών με τον Δήμο χωρίς φυσική παρουσία του πολίτη.
  • Δυνατότητα παρακολούθησης οφειλών πιστοποιημένων χρηστών,
  • Δυνατότητα δημιουργίας ηλεκτρονικού κωδικού πληρωμής, Εξόφληση μέσω τραπεζών

Σύστημα διαχείρισης στοιχείων ύδρευσης μέσω φορητών συσκευών: (Για χρήση από την υπηρεσία)

  • Καταγραφή ενδείξεων μετρητών μέσω φορητής συσκευής,
  • Λήψη δορυφορικού στίγματος μέσω του οποίου γίνεται απεικόνιση υδρομετρητών σε χάρτη,
  • Βελτιστοποίηση διαδικασίας μέσω της αυτόματης καταχώρησης δεδομένων στο πληροφοριακό σύστημα,
  • Εξοικονόμηση πόρων λόγω εξάλειψης χρόνου μεταφοράς των δεδομένων στο πληροφοριακό σύστημα,
  • Μείωση των λαθών κατά τη διαδικασία καταχώρησης της ένδειξης μέσω φίλτρων ειδοποιήσεων,
  • Εξάλειψη λαθών μεταφοράς στο πληροφοριακό σύστημα

Όλες οι διαδικτυακές εφαρμογές έχουν σχεδιαστεί για πρόσβαση τόσο από υπολογιστή όσο και από φορητές συσκευές )κινητά τηλέφωνα, tablet).

Σχετικά Άρθρα

Η ΔΕ Κασσάνδρας σφράγισε τις δύο πισίνες της μοιραίας κατασκήνωσης

otavoice

Δήμαρχος Βριλησσίων: Καμιά συνδρομή από την Πυροσβεστική παρά τις συνεχείς εκκλήσεις μας

otavoice

Δήμαρχος Θάσου: “Ανόρυξη νέων γεωτρήσεων για την λειψυδρία”

otavoice

Σικυώνιοι Αρχαιολογικοί Περίπατοι: Μια ξεχωριστή εμπειρία ξενάγησης στην Αρχ. Σικυώνα

otavoice

Δ.Πατρέων: Ενημέρωση παιδιών των παιδικών κατασκηνώσεων, για την προσβασιμότητα

otavoice

Δήμαρχος Πεντέλης; «Έπρεπε τα εναέρια μέσα, να έρθουν νωρίτερα»

otavoice