Όλο το προηγούμενο διάστημα οι απαραίτητες συναντήσεις εργασίας και συνεδρίες σεμιναρίων, όπου ενημερώθηκαν και επιμορφώθηκαν όλοι οι εμπλεκόμενοι υπηρεσιακοί παράγοντες και προϊστάμενοι όλων των τμημάτων του δήμου.
Να σημειωθεί ότι Πληροφοριακό Σύστημα Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Εγγράφων «ΙΡΙΔΑ έχει τεθεί σε λειτουργία από τον Μάρτιο του 2018. Σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε εξ ολοκλήρου από τα στελέχη του Κέντρου Μηχανογράφησης του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας και προσαρμόστηκε πλήρως στις ανάγκες του υπουργείου Εσωτερικών, στο πλαίσιο της συνεργασίας των δύο φορέων.
Αποσκοπεί στην αντικατάσταση της έντυπης εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας, μέσα από την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών πρωτοκόλλου, ψηφιακής διακίνησης και αρχειοθέτησης, λήψης υπογραφών και διεκπεραίωσης. Ένα σύστημα συνολικής βελτίωσης της λειτουργίας των υπηρεσιών, αποτελεσματικότερο, ταχύτερο, ασφαλέστερο και πιο διαφανές με το οποίο προκύπτουν σημαντικά οφέλη και εξοικονόμηση πόρων.
Μερικά από αυτά είναι η εξοικονόμηση χρόνου χρέωσης και διακίνησης της αλληλογραφίας, με συνέπεια τη μείωση στις μετακινήσεις αποστολής- παράδοσης της σχετικής αλληλογραφίας και παράλληλη αύξηση της παραγωγικότητας, καλύτερη παρακολούθηση εκκρεμοτήτων σε όλα τα επίπεδα της υπηρεσιακής ιεραρχίας, εξοικονόμηση χαρτιού και μελανιών, αποτύπωση, καταγραφή και διόρθωση βασικών διοικητικών λειτουργιών των υπηρεσιών του δήμων.