OTA VOICE
Αυτοδιοικητικά Νέα Περιφέρειες

Περιφέρεια Θεσσαλίας: Ένα βήμα πιο κοντά στην υλοποίηση ο δρόμος Τσαγκάδα – Καραβόπορος

Κ. Αγοραστός: «Είμαστε η Περιφέρεια με το πιο σύγχρονο οδικό δίκτυο»

Στη δημοπράτηση του έργου για την κατασκευή του οδικού τμήματος από το κυκλικό κόμβο του Μύλου Τσαγκάδα έως τη γέφυρα του Καραβόπορου στην Π.Ε. Τρικάλων προχωρά η Περιφέρεια Θεσσαλίας.

Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας έδωσε την έγκριση για τη δημοπράτηση του έργου προϋπολογισμού 22.240.000 ευρώ για το οδικό τμήμα που ολοκληρώνει τη σύνδεση της πόλης των Τρικάλων με την Πύλη και τον ορεινό όγκο του νομού. Συγκεκριμένα το έργο αφορά το τμήμα της Ε.Ο. Τρικάλων – Άρτας από το κυκλικό κόμβο του Μύλου Τσαγκάδα έως τη γέφυρα του Καραβόπορου. Με το έργο αυτό ολοκληρώνεται ένας σύγχρονος ασφαλής αυτοκινητόδρομος 36 χλμ. με νέα γέφυρα, κύριας και παράπλευρης αρτηρίας συνολικού προϋπολογισμού 64,8 εκατ. ευρώ.

«Προχωράμε τις διαδικασίες για τη δημοπράτηση ενός σημαντικού έργου για την Περιφερειακή Ενότητα Τρικάλων. Η ολοκλήρωση του συγκεκριμένου αυτοκινητόδρομου συμπληρώνει τις οδικές υποδομές στο νομό Τρικάλων συμβάλλοντας στην οικονομική και τουριστική ανάπτυξη του ορεινού όγκου. Σε συνεργασία με τον Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Τρικάλων Χρήστο Μιχαλάκη, τους Περιφερεικούς Συμβούλους και τις υπηρεσίες μας υλοποιούμε και χρηματοδοτούμε έργα χρήσιμα για τη βελτίωση της καθημερινότητας των συμπολιτών μας. Η Περιφέρεια Θεσσαλίας διαθέτει το πιο σύγχρονος οδικό δίκτυο στη χώρα γιατί οι υποδομές αποτελούν προϋπόθεση ανάπτυξης και ευημερίας» τόνισε σε δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός.

Στοιχεία έργου

Συγκεκριμένα το έργο περιλαμβάνει:
• την κατασκευή κύριας αρτηρίας μήκους 1,3km.
• την κατασκευή τεχνικών έργων (γεφυρών) διέλευσης του Πηνειού μήκους 143,10m για την αρτηρία και τον βόρειο παράπλευρο.
• την κατασκευή παράπλευρου δικτύου δεξιά κατά την φορά χιλιομέτρησης μήκους 1,35km.
• την κατασκευή παράπλευρου δικτύου αριστερά κατά την φορά χιλιομέτρησης μήκους 1,00km περίπου.
• την κατασκευή ισόπεδου κόμβου στη θέση Καραβοπόρου (μορφής «σταυρού»).
• την προσαρμογή της αρτηρίας στους υφιστάμενους κόμβους με κατάλληλη διαμόρφωσή τους

Προσβασιμότητα πεζών και ΑΜΕΑ

Η αρτηρία είναι Εθνική οδός στη οποία δεν προβλέπονται πεζοδρόμια παρά σε ένα μικρό τμήμα αυτής και συγκεκριμένα στην γέφυρα Πηνειού και στην διαμόρφωση των νησίδων των ισόπεδων κόμβων.
Στις παράπλευρες οδούς, όπου περιλαμβάνεται η κατασκευή πεζοδρομίων θα ληφθεί μέριμνα ώστε να είναι εφικτή η εξυπηρέτηση ΑΜΕΑ με κατάλληλη διαμόρφωση των κεκλιμένων επιπέδων (ραμπών) των πεζοδρομίων και εξασφάλιση του ελάχιστου ελεύθερου εμποδίων πλάτους 1,50m. Σημειώνεται ότι η περιοχή στην οποία χωροθετείται το έργο είναι εκτός πόλεων και οικισμών.

Σχετικά Άρθρα

Δ. Αθηναίων: Αυξημένα μέτρα ασφαλείας λόγω ισχυρών ριπών ανέμου στην Αττική

otavoice

Απόλυτα καθαρές οι παραλίες του Δήμου Λαυρεωτικής

otavoice

Δήμος Ηλιούπολης: Άμεση λήψη μέτρων για την Προστασία των Αδέσποτων ζώων

otavoice

Δήμαρχος Δυτικής Αχαϊας: «Βασική προτεραιότητα η συνεχής αναβάθμιση του ηλεκτροφωτισμού»

otavoice

Άμεσα και με ασφάλεια εκκενώθηκε η παιδική κατασκήνωση του Δήμου Ασπροπύργου

otavoice

Αντίδραση Πελετίδη: Ο Υπουργός Παιδείας συζήτησε το κτιριακό των σχολείων χωρίς τον δήμο Πατρέων

otavoice