OTA VOICE
Αυτοδιοικητικά Νέα Δήμοι

Δράσεις του Δήμου Ηρακλείου Αττικής στη μάχη για την αντιμετώπιση του κορονοϊού

Με στόχο τη μέγιστη δυνατή προστασία των κατοίκων της πόλης – και πάντα στο κομμάτι της δικής του ευθύνης – ο Δήμος Ηρακλείου Αττικής υιοθέτησε από τις πρώτες ημέρες και συνεχίζει να εφαρμόζει μέτρα πρόληψης ενάντια στην εξάπλωση του κορονοϊού, αφενός εναρμονίζοντας τις δράσεις του με τις οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας

και της Πολιτικής Προστασίας, αφετέρου με δικές του πρωτοβουλίες για την στήριξη της τοπικής κοινωνίας.

Ενδεικτικά, την ώρα που οι Ηρακλειώτες σέβονται απόλυτα τα μέτρα ατομικής προστασίας και του περιορισμού των μετακινήσεων στις απολύτως απαραίτητες, ο Δήμος Ηρακλείου Αττικής καθημερινά:

  • Συνδράμει με την αποστολή είτε τροφίμων, είτε φαρμάκων, είτε με την παροχή υπηρεσιών στο σπίτι όσων έχουν ανάγκη βοήθειας.
  • Παρέχει ψυχολογική υποστήριξη σε όσους το έχουν ανάγκη.
  • Εντατικοποιεί τους καθαρισμούς και τις απολυμάνσεις σε όλα τα σημεία της πόλης.
  • Εξυπηρετεί τον πολίτη απομακρυσμένα, είτε με χρήση της διαδικτυακής του πλατφόρμας στο site του Δήμου www.iraklio.gr, είτε τηλεφωνικά στέλνοντας τα έγγραφα που χρειάζεται ο δημότης στο σπίτι του.

Κοινωνική μέριμνα

Ειδικές υπηρεσίες, ρίχνοντας το βάρος στις ευπαθείς ομάδες πληθυσμού (οικονομικά αδύναμους, ασθενείς, ηλικιωμένους), έχει θέσει στην διάθεση των πολιτών ο Δήμος Ηρακλείου Αττικής.

Ηλικιωμένοι

Για τους ηλικιωμένους, ήδη οι εργαζόμενοι των ΚΑΠΗ είναι σε καθημερινή τηλεφωνική επικοινωνία με τα μέλη τους για ανάγκες που πιθανόν προκύπτουν.  Οι ίδιοι οι ηλικιωμένοι, μέλη αλλά και μη μέλη των ΚΑΠΗ, μπορούν να επικοινωνούν για οποιοδήποτε θέμα στα τηλέφωνα των ΚΑΠΗ (Πολυτεχνείου 2102825202, Ελευθερίου Βενιζέλου 2102813595, Καναπίτσας 2102848185, Πρασίνου Λόφου 2102833555, Αυγής 2102820230).

Οικονομικά αδύναμοι 

Για τους οικονομικά αδύναμους, το Κοινωνικό Παντοπωλείο πραγματοποιεί τακτικές διανομές τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης στους δικαιούχους τηρώντας βέβαια τα μέτρα πρόληψης και προστασίας και στέλνοντας τα πακέτα στο σπίτι όσων ανήκουν στις ομάδες υψηλού κινδύνου (ηλικιωμένοι, άτομα με προβλήματα υγείας). Παράλληλα, έχουν κανονιστεί και αποστέλλονται καθημερινά συσσίτια σε όσους το έχουν απόλυτη ανάγκη. Τόσο το Παντοπωλείο, όσο και το Κοινωνικό Φαρμακείο παραμένουν σε επιφυλακή για να συνεχίσουν να διαθέτουν υλικό στους πολίτες που χρειάζονται στήριξη. Για περισσότερες πληροφορίες οι δικαιούχοι μπορούν να μιλάν με το τηλέφωνο 2102718952.

Συνδρομή κατ’ οίκον με ένα τηλέφωνο ή χρήση διαδικτυακής πλατφόρμας

Όλοι οι δημότες μπορούν να καλούν στο 15277 στο Γραφείο Εξυπηρέτησης του Δημότη κατά τις εργάσιμες ημέρες, από το πρωί έως τις 19.00 για όποια άλλη πληροφορία σχετικά με τις υπηρεσίες του Δήμου και το πώς μπορεί ο Δήμος να συνδράμει σε ό,τι χρειάζονται. Εναλλακτικά μπορούν να καταχωρούν και ηλεκτρονικά τα αιτήματά τους για συνδρομή στο σπίτι μπαίνοντας στην ειδική πλατφόρμα menoumespiti.iraklio.gr

Ψυχολογική υποστήριξη

Επιπλέον, όσοι Ηρακλειώτες θεωρούν ότι έχουν ανάγκη ψυχολογικής υποστήριξης μπορούν να απευθύνονται στους ψυχολόγους του Δήμου ως εξής: Δευτέρα & Πέμπτη στο 2102832500 από τις 8.00 έως τις 12.00, Τρίτη, Τετάρτη, Παρασκευή στο 6932436583 από τις 10.00 έως τις 13.00.

Εξυπηρέτηση χωρίς μετακινήσεις

Με όπλα του τη νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα για την εξυπηρέτηση των πολιτών αλλά και την κατάλληλη οργάνωση των υπηρεσιών του, ο Δήμος έχει πετύχει να διεκπεραιώνει άμεσα και από απόσταση τις υποθέσεις των δημοτών, χωρίς να χρειάζεται να τους βγάζει από το σπίτι.

Ηλεκτρονική εξυπηρέτηση

Ο Δήμος Ηρακλείου Αττικής από τις αρχές του 2020 ξεκίνησε να εξυπηρετεί ηλεκτρονικά τους πολίτες. Για υπηρεσίες δημοτολογίου – ληξιαρχείου – γενικές αιτήσεις ο Ηρακλειώτης δεν χρειάζεται πια να πηγαίνει στο δημαρχείο και να περιμένετε στο γκισέ. Μπορεί να χρησιμοποιεί το καινούργιο online σύστημα από την άνεση και, πλέον, την ασφάλεια του σπιτιού του μέσα από το site του Δήμου www.iraklio.gr. Η διαδικασία είναι εξαιρετική απλή και ο χρήστης μπορεί να συνδεθεί με τους κωδικούς του στο TaxisNET. Ακολούθως ο δημότης θα λάβει ηλεκτρονικά ή με αποστολή στο σπίτι τα έγγραφα που αιτήθηκε.

Τηλεφωνικά ή με ραντεβού η υπόλοιπη εξυπηρέτηση

Προκειμένου να περιοριστεί η επαφή του κόσμου τόσο μεταξύ τους, όσο και με τους δημοτικούς υπαλλήλους οι οποίοι, ελέω της φύσης των εργασίας τους, τυχόν να αποτελέσουν κόμβο για την διάδοση του ιού, ο Δήμος προσάρμοσε το υπόλοιπο σύστημα εξυπηρέτησης. Το κεντρικό ΚΕΠ του δημαρχείου, σύμφωνα με την τελευταία υπουργική απόφαση, θα λειτουργεί Δευτέρα με Παρασκευή από τις 7.30 έως τις 15.00 ενώ εξυπηρετεί μόνο κατόπιν ραντεβού που οι πολίτες μπορούν να κλείνουν στα τηλέφωνα 2132000191, 2132000276 και 2132000173.

Οι υπόλοιπες δημοτικές υπηρεσίες εξυπηρετούν τηλεφωνικά και μέσω mail, ενώ θα δέχονται σε εξαιρετικές περιπτώσεις μόνο το κοινό, με περιορισμένο αριθμό πολιτών εντός των αιθουσών κάθε φορά αφού, βέβαια, πρώτα κλείσουν ραντεβού στην εκάστοτε υπηρεσία πριν την προσέλευσή τους. Λεπτομέρειες για την διαδικασία αλλά και τα τηλέφωνα που πρέπει να καλούν, οι πολίτες μπορούν να δουν στην ιστοσελίδα του Δήμου www.iraklio.gr.

Καθαρισμοί και απολυμάνσεις σε όλη την πόλη

Την ίδια στιγμή, ο Δήμος διευρύνει την, ήδη εντατική, προσπάθεια στην καθαριότητα της πόλης. Με πολλαπλές βάρδιες και καθημερινή αποκομιδή των απορριμμάτων και της ανακύκλωσης και με συνεχείς απολυμάνσεις στους δημόσιους χώρους και τα στρατηγικά σημεία, οι δημοτικές υπηρεσίες κρατούν την πόλη καθαρή, θωρακίζοντας την Δημόσια Υγεία.

Δεν βολτάρουμε… σερφάρουμε

Τώρα που μένουμε σπίτι, ο Δήμος συγκέντρωσε και προτείνει από την ιστοσελίδα του www.iraklio.gr προτάσεις για διαδικτυακές, εικονικές… βόλτες στα μουσεία και τα αξιοθέατα της Ελλάδας και του κόσμου, online παρακολούθηση θεατρικών παραστάσεων και εκδηλώσεων, δωρεάν ανάγνωση βιβλίων κ.α. για μικρούς και μεγάλους. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τα δουν στην ενότητα Δεν βολτάρουμε… σερφάρουμε.

Νίκος Μπάμπαλος: Μένουμε σπίτι αλλά κανείς δεν μένει μόνος του

«Στο κομμάτι που μας αναλογεί στον Δήμο έχουμε απλώσει μια μεγάλη ομπρέλα προστασίας για τους Ηρακλειώτες. Με καθημερινή συνδρομή, είτε με τρόφιμα, είτε με φάρμακα, είτε με υπηρεσίες στο σπίτι όσων έχουν ανάγκη την βοήθειά μας, με εντατικούς καθαρισμούς σε όλα τα σημεία της πόλης, με ενημέρωση των κατοίκων και μια ευρεία συμμαχία που επεμβαίνει άμεσα και παντού προσπαθούμε να διαφυλάξουμε την Υγεία των συμπολιτών μας. Σε αυτή τη πρωτόγνωρη κατάσταση που βιώνουμε κανείς δεν είναι μόνος κανείς δεν θα μείνει μόνος του. Ακόμα και εάν Μένουμε Σπίτι, είμαστε όλοι μαζί. Κάθε ημέρα ο ένας για τον άλλο», το μήνυμα του δημάρχου Ηρακλείου Αττικής, Νίκου Μπάμπαλου.

Σχετικά Άρθρα

Θεσσαλία: Ξεκινούν νέα αντιπλημμυρικά έργα – Δ. Κουρέτας: Μπαίνουν σήμερα οι εργολάβοι

otavoice

Έκτακτη σύσκεψη για τα χιλιάδες νεκρά ψάρια στο λιμάνι του Βόλου

otavoice

Συνεδριάζει στις 30/8 το Περιφερειακό Συμβούλιο Ιονίων Νήσων- Τα θέματα

otavoice

ΠΚΜ: Εργασίες τοποθέτησης στηθαίων επί της 11ης επαρχιακής οδού

otavoice

ΛΑΣΥ: Αίτημα συζήτησης στο ΠΣ Αττικής για λήψη μέτρων αντιμετώπισης συνεπειών πυρκαγιάς

otavoice

Ο Δήμαρχος Κω Θεοδόσης Νικηταράς, είχε σημαντικές συναντήσεις στην Αθήνα

otavoice