OTA VOICE
Αυτοδιοικητικά Νέα Δήμοι

Ξεκίνησε η παραλαβή των νέων οχημάτων του Δήμου Μοσχάτου-Ταύρου

Ξεκίνησε η παραλαβή των νέων οχημάτων στο αμαξοστάσιο του Δήμου Μοσχάτου-Ταύρου. Ένας μικρός ελαστικοφόρος φορτωτής πλάγιας ολίσθησης (Bobcat)  προστέθηκε στο στόλο του τομέα της καθαριότητας και σύντομα θα αναλάβει  δράση στους δρόμους της πόλης.

Το επόμενο χρονικό διάστημα θα προστεθούν στο στόλο του δήμου τα εξής οχήματα:

  • Τρία απορριμματοφόρα
  • Ένας ελκυστήρας με ημιρυμουλκούμενο απορριμματοκιβώτιο (κοντέϊνερ)
  • Ένα υδροφόρο όχημα
  • Ένα καλαθοφόρο όχημα
  • Ένα πολυμηχάνημα με συνοδευτικό εξοπλισμό
  • Δύο αστικά λεωφορεία για τις ανάγκες της δημοτικής συγκοινωνίας

Ο προϋπολογισμός για την προμήθεια των οχημάτων ανέρχεται στο 1.709.800 ευρώ.

Ο Δήμαρχος Μοσχάτου- Ταύρου κ. Ανδρέας Ευθυμίου δήλωσε με αφορμή την παραλαβή του νέου οχήματος: «Η ανανέωση του στόλου μας στην καθαριότητα ήταν βασική δέσμευση της δημοτικής μας αρχής, καθώς στόχος μας είναι να προσφέρουμε καθημερινά στους κατοίκους του δήμου μας υψηλές υπηρεσίες καθαριότητας. Συνεχίζουμε την προσπάθεια μας για αναβάθμιση της ποιότητας ζωής στην πόλη μας».

Σχετικά Άρθρα

Συνάντηση του Δημάρχου Πλατανιά με στελέχη του ΣΕΤΕ

otavoice

Συνάντηση της Δημάρχου Λήμνου για το πρόγραμμα «Reviving Lemnos»

otavoice

Στη Ζάκυνθο η συνάντηση του ευρωπαϊκού έργου AD.CO.A.ST.

otavoice

Ορκωμοσία νέου μόνιμου υπαλλήλου στον Δήμο Ηρακλείου

otavoice

Σε ετοιμότητα ο Δήμος Γρεβενών για την αξιοποίηση του νέου LEADER

otavoice

Δήμος Χερσονήσου: Συμπληρωματική σύμβαση για την αναβάθμιση των Μαλίων

otavoice