OTA VOICE
Αυτοδιοικητικά Νέα Δήμοι

Σύμβαση έργου για το οδικό δίκτυο στη Νότια Κέρκυρα υπέγραψε η Δήμαρχος

Τη σύμβαση έργου “Συντήρηση Δημοτικού Οδικού Δικτύου, στις Δημοτικές Ενότητες Λευκιμμαίων, Κορισσίων και Μελλιτειέων”, υπέγραψε σήμερα το μεσημέρι η Δήμαρχος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, Μερόπη Υδραίου, με με τον εκπρόσωπο της αναδόχου εταιρείας “ Άνθης – Β. Δραγανίγος – Ι. Πανταζής Ο.Ε Κορυφώ Τεχνική “ .

συμ

Ο Προϋπολογισμός του Έργου, το οποίο είχε ενταχθεί στο Τεχνικό Πρόγραμμα του 2018 του Ενιαίου Δήμου Κέρκυρας είναι 224.372. 15 Ευρώ και θα ολοκληρωθεί σε 5 μήνες από σήμερα.

Στην υπογραφή της σύμβασης παρέστησαν ο Δήμαρχος Νότιας Κέρκυρας Κώστας Λέσσης και ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών υπηρεσιών του Δήμου μας Νίκος Καλόγερος.

Σχετικά Άρθρα

Ν. Χαρδαλιάς: «Το ζήτημα των γερμανικών οφειλών παραμένει ανοικτό και ενεργό»

otavoice

Σε κίνδυνο η Λίμνη Πλαστήρα – Στα χέρια του ΣτΕ η τύχη της!

otavoice

Συνάντηση Δημάρχου Καλαμάτας με τον Πρόεδρο του Συλλόγου ΑμεΑ Ν. Μεσσηνίας

otavoice

Πλήθος διακρίσεων σε πανελλήνιο διαγωνισμό ζωγραφικής για μαθήτριες του Ωραιοκάστρου

otavoice

Συνάντηση του Δημάρχου Πέλλας με την Υπουργό Κοινωνικής Συνοχής

otavoice

Πάρκο Μεζούρλο: Μια εμβληματική ανάπλαση που αλλάζει τη δυναμική της Λάρισας

otavoice