OTA VOICE
Αυτοδιοικητικά Νέα Περιφέρειες

Εξυπηρέτηση των πολιτών από τις υπηρεσίες της Περιφέρειας Κρήτης μετά από τηλεφωνικό ραντεβού

Η Περιφέρεια Κρήτης στο πλαίσιο λήψης και εφαρμογής έκτακτων προληπτικών μέτρων κατά της εξάπλωσης του Κορωνοϊού COVID-19 και λαμβάνοντας υπόψη τις συστάσεις του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας, παρακαλεί τους πολίτες να προσέρχονται στις υπηρεσίες της Έδρας (Ηράκλειο) και της Π.Ε. Ηρακλείου, για τις απολύτως αναγκαίες και επείγουσες υποθέσεις κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού. 

Εναλλακτικά η διεκπεραίωση των υποθέσεων γίνεται με τους κάτωθι τρόπους: 

  • τηλεφωνικάστο 2813 400300
  • ηλεκτρονικάστο e-mail:  info@crete.gov.gr
  • Στο πλαίσιο της εξυπηρέτησης του πολίτη αιτήματα μπορούν να υποβληθούν ηλεκτρονικά (πρόσβαση με taxis) στο σύνδεσμο http://eservices.crete.gov.gr/

Ενημέρωση σχετικά με τον Κορωνοϊό, τους τρόπους προφύλαξης και τα έκτακτα μέτρα, παρέχεται στην ιστοσελίδα www.crete.gov.gr στο μενού ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ. 

Ειδικότερα οι πολίτες θα μπορούν να επικοινωνούν με τις υπηρεσίες της Περιφέρειας και της Περιφερειακής Ενότητας τηλεφωνικά και ηλεκτρονικά ως εξής: 

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ

Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου

Σχετικά Άρθρα

Ο Δήμος Αθηναίων δικαιώνεται με παρέμβαση στο ΣτΕ

otavoice

Ν. Χαρδαλιάς: «Το απόστημα θα σπάσει- Δίνουμε ένα τέλος σε όλα αυτά που πληγώνουν τους πολίτες»

otavoice

Η ΚΕΔΕ στο Forum του ΟΗΕ για τους στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης

otavoice

Δ.Βριλησσίων: Ολοκληρώθηκαν οι διαγραμμίσεις, σε περισσότερες από 100 διαβάσεις πεζών

otavoice

Δ.Πύργου: Τιμήθηκαν οι πατριώτες που εκτελέστηκαν στα Φονικά από τους Ναζί

otavoice

Ο Κ. Πελετίδης ενημέρωσε το Δημοτικό Συμβούλιο, για την πυρκαγιά της 9ης Ιουλίου

otavoice