Με το βλέμμα στραμμένο στη νέα τουριστική περίοδο, η Αμοργός εγκαινιάζει την προσέγγιση των αγορών μέσω επαφών και παρουσιάσεων που έχουν προγραμματιστεί να πραγματοποιηθούν διαδικτυακά.
Η αρχή γίνεται με χωριστές συναντήσεις με επαγγελματίες του τουρισμού και δημοσιογράφους από τη Δευτέρα 9 Νοεμβρίου έως και την Τετάρτη στο πλαίσιο της έκθεσης WTM Λονδίνου που εφέτος δεν θα πραγματοποιηθεί με φυσική παρουσία.
Την παρουσίαση του προορισμού αλλά και τις επαφές ανέλαβε η Αντιδήμαρχος Τουρισμού κυρία Πόπη Δεσποτίδη η οποία, μαζί με μέλη της Τουριστικής Επιτροπής αλλά και επαγγελματίες του νησιού, φρόντισε όλο το διάστημα από την εμφάνιση της πανδημίας να διατηρήσει θερμό το ενδιαφέρον για το νησί με διόλου ευκαταφρόνητα αποτελέσματα, τηρουμένων των αναλογιών λόγω του κορωνοϊού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δήμος Αμοργού: Δυναμώνει ο πολιτισμός με το υπαίθριο θέατρο στην Αιγιάλη
Δήμαρχος Αμοργού: «Όλοι μαζί θα περάσουμε υγιείς και αυτόν τον κάβο»