OTA VOICE
Αυτοδιοικητικά Νέα Δήμοι

Θετικός στον κορoνοϊό ο Aντιδήμαρχος Καλαμάτας Ν. Μπασακίδης

Θετικός στον κορονοϊό διαγνώσθηκε το Σάββατο (14/11) ο Αντιδήμαρχος Νίκος Μπασακίδης.

Την ανακοίνωση έκανε ο ίδιος, ενημερώνοντας υπεύθυνα ως όφειλε. Σημειώνεται ότι ο κ. Μπασακίδης εργάζεται εξ αποστάσεως, εκμεταλλευόμενος τις ψηφιακές υποδομές του Δήμου, για περισσότερο από μία εβδομάδα, ενώ από το Δήμο ακολουθήθηκε η προβλεπόμενη διαδικασία από τα υγειονομικά πρωτόκολλα.

Σε γραπτή δήλωσή του ο Αντιδήμαρχος αναφέρει:

«Ένα κρυολόγημα και κάποια δέκατα στον πυρετό, το προηγούμενο Σ/Κ (7-8/11), με απέτρεψαν να βρίσκομαι στο γραφείο μου, στο Δημαρχείο, όλη την προηγούμενη εβδομάδα.

Δέκατα,  που κράτησαν μέχρι την Πέμπτη (12/11), έσπαγαν κόκκαλα, αλλά δεν είχαν άλλα συμπτώματα.

Αναμένοντας την κατά τους Υγειονομικούς έβδομη ημέρα, για να κάνω το μοριακό test, η σύζυγος μου Τασούλα, διαγνώστηκε ΘΕΤΙΚΗ, με πιο βαριά συμπτώματα από τα δικά μου.

Χθες Σάββατο βράδυ, ενημερώθηκα και εγώ, ότι είμαι ΘΕΤΙΚΟΣ.

Έχοντας ενημερώσει τις επαφές μου, συνεχίζω εργαζόμενος από το σπίτι, όπως και την προηγούμενη εβδομάδα, αφού στο Δήμο έχουν δημιουργηθεί από τον προηγούμενο Μάρτιο, οι κατάλληλες συνθήκες τηλεργασίας.

Με την Τασούλα μαζί, τώρα και στα ΘΕΤΙΚΑ».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σύντομα το myKEPlive και στον Δήμο Καλαμάτας

Δήμος Καλαμάτας: Θετικός στον κορονοϊό ο Αντιδήμαρχος Αν. Σκοπετέας

Δήμος Καλαμάτας: Δειγματοληπτικοί έλεγχοι για κορονοϊό σε χώρο του Μεγάρου Χορού

Σχετικά Άρθρα

Χορήγηση άδειας λειτουργίας αμαξοστασίου του Αστικού ΚΤΕΛ Πατρών από την Π.Δ.Ε.

otavoice

Σε εξέλιξη το 32ο Μαθητικό Φεστιβάλ του Δήμου Μοσχάτου-Ταύρου

otavoice

Ολοκληρώθηκε η ανακατασκευή της Ταξιάρχου Μαρκοπούλου στο Ηράκλειο

otavoice

Σύμβαση του Δήμου Χερσονήσου με ΚΤΕΛ για δωρεάν μετακινήσεις

otavoice

Υποβολή πρότασης για ανοικτό θέατρο από τον Δήμο Μονεμβασιάς

otavoice

Ο Δ. Καρπενησίου στηρίζει την υποψηφιότητα της Ευρυτανίας ως Βιώσιμου Τουριστικού Προορισμού

otavoice