OTA VOICE
Αυτοδιοικητικά Νέα Δήμοι

Δήμος Δυτικής Μάνης: Δώσε στις χαλασμένες ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές σου συσκευές μια δεύτερη ευκαιρία!

Την Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2020, 11:00 π.μ.-13:00 μ.μ. στη Στούπα, στο χώρο όπου βρίσκεται ο ειδικός κλειστός κάδος αποθήκευσης ηλεκτρικών συσκευών θα βρίσκονται υπάλληλοι του Δήμου Δυτικής Μάνης και θα παραλαμβάνουν τις μικρές και μεγάλες ηλεκτρικές σας συσκευές προκειμένου αυτές να προωθηθούν για ανακύκλωση!

Με την ευκαιρία σημειώνεται ότι η μόνη ασφαλής περιβαλλοντικά λύση για την ανακύκλωση ηλεκτρικών συσκευών είναι μέσω των δήμων και των καταστημάτων. Προσοχή: οι γυρολόγοι δεν είναι ασφαλής επιλογή ανακύκλωσης, καθώς δε μπορεί να γίνει έλεγχος στη μετέπειτα πορεία της συσκευής.

Περισσότερες πληροφορίες: https://www.electrocycle.gr/

 

Σχετικά Άρθρα

Ο Δήμαρχος Τρικκαίων στην έκθεση “Beyond 2026”

otavoice

Παραιτήθηκε ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Πεντέλης

otavoice

Δωρεάν διάθεση κόμποστ από τον Δήμο Πολυγύρου

otavoice

Στη Βουλή ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ για τον νέο Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης

otavoice

Επίσκεψη του Πρωθυπουργού στον Δήμο Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης

otavoice

Κοινές δράσεις Δήμου – ΕΟΤ για την τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης

otavoice