Ο Δήμος Καρπενησίου, έχοντας ως στόχο την καλύτερη και αμεσότερη εξυπηρέτηση των Δημοτών του και στο πλαίσιο της στρατηγικής του ψηφιακού μετασχηματισμού του, ενσωμάτωσε στις εσωτερικές του διαδικασίες την τελευταία έκδοση της διαδικτυακής πλατφόρμας Novoville, δίνοντας στους πολίτες τη δυνατότητα για την ηλεκτρονική τους εξυπηρέτηση μέσα από τα κινητά τους τηλέφωνα και το διαδίκτυο.
Η στρατηγική εκσυγχρονισμού του Δήμου Καρπενησίου και ενσωμάτωσης νέων ψηφιακών υπηρεσιών αποτελεί μια διαρκή επιδίωξη της δημοτικής αρχής, η οποία μάλιστα θα ενισχυθεί περαιτέρω τους επόμενους μήνες μέσα και από τα χρηματοδοτικά εργαλεία του προγράμματος “Α. Τρίτσης” για τους ΟΤΑ.
“Αισθανόμαστε υπερήφανοι που η νεοφυής εταιρεία Novoville, η οποία σήμερα εξυπηρετεί περισσότερους από 65 Δήμους σε 4 ευρωπαϊκές χώρες, επέλεξε στα πρώτα της βήματα, στα τέλη του 2014, το Δήμο Καρπενησίου για να δοκιμάσει πιλοτικά το αρχικό πρωτότυπο της ιδέας της, η οποία τα επόμενα χρόνια εξελίχθηκε σε μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών αποσπώντας διεθνείς διακρίσεις και βραβεία.”
Η τελευταία έκδοση της πλατφόρμας προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τα αιτήματά τους και να ενημερώνονται αυτόματα για την επίλυση τους από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου, να λαμβάνουν σημαντικά νέα και ανακοινώσεις του Δήμου, να εκφράζουν την άποψή τους για σημαντικά ζητήματα του Δήμου μας μέσα από σύντομες διαβουλεύσεις (mobile polls), να έχουν εύκολη πληροφόρηση για διαδικαστικά ζητήματα (αιτήσεις, πιστοποιητικά, διαδικασίες, κτλ), πλήρες δημοτικό ημερολόγιο δράσεων και εκδηλώσεων, δυναμικό τηλεφωνικό κατάλογο υπηρεσιών, διαδραστικό χάρτη με σημεία ενδιαφέροντος κ.α., ενώ στο άμεσο μέλλον θα έχουν και τη δυνατότητα διενέργειας ηλεκτρονικών πληρωμών.
Είμαστε χαρούμενοι που οι καινοτόμες αυτές ψηφιακές υπηρεσίες είναι στη διάθεση των δημοτών μας, τους οποίους και καλούμε να αξιοποιήσουν.” δήλωσε η Δημοτική Αρχή.