Συνεχίζοντας την προσπάθεια εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών του μέσω του ψηφιακού μετασχηματισμού, ο Δήμος Κορυδαλλού εγκαινιάζει ένα νέο τρόπο εξυπηρέτησης των πολιτών.
Στόχος είναι να μπει τέλος στην αναμονή σε «ουρές» έτσι ώστε να κερδίζουν χρόνο ενώ ταυτόχρονα αποφεύγεται ο συνωστισμός τόσο γι αυτούς όσο και για τους εργαζόμενους στο Δήμο, αυτή την περίοδο της πανδημίας του Covid-19.
Οι πολίτες που επιθυμούν να προσέλθουν σε υπηρεσίες του Δήμου για να διεκπεραιώσουν υποθέσεις τους και δεν είναι σε θέση να το κάνουν εξ αποστάσεως με την πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών (https://aitimata.korydallos.gr/), θα μπορούν εύκολα και γρήγορα να κλείνουν τα ραντεβού τους για διαφορετικές διαδικασίες αρμοδιότητας του Δήμου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://korydallos.brace2dev.gr/
Οι υπηρεσίες που έχουν ήδη ενσωματωθεί είναι:
- Περιβάλλον
- Πολιτικοί Γάμοι
- Αδειοδοτήσεις και Ρύθμιση Εμπορικών Δραστηριοτήτων
Αξίζει να σημειωθεί ότι μέσω της πλατφόρμας ο πολίτης θα μπορεί να επιλέγει την υπηρεσία για την οποία θέλει να εξυπηρετηθεί, αλλά και να ενημερώνεται για τα έγγραφα ή τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να έχει μαζί του και να λαμβάνει χρήσιμες πληροφορίες. Ετσι, τα αρμόδια στελέχη του δήμου θα είναι καλύτερα προετοιμασμένα για την ταχύτερη ολοκλήρωση της διαδικασίας.