OTA VOICE
Αυτοδιοικητικά Νέα Δήμοι Ροή Ειδήσεων ΟΤΑ

Δήμος Σιντικής: Συνάντηση Δομουχτσίδη με κλιμάκιο του Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ Σερρών

Κλιμάκιο του Νομαρχιακού Τμήματος ΑΔΕΔΥ Σερρών αποτελούμενο από τον Πρόεδρο της Βασίλης Παπαχρήστου και τον Αντιπρόεδρό της Γιάννη Αγοραστό επισκέφτηκε τον Δήμαρχο Σιντικής Φώτη Δομουχτσίδη.

Στη συνάντηση, πέρα από τον εθιμοτυπικό χαρακτήρα που είχε, συζητήθηκαν και διάφορα θέματα που αφορούν τους δημοσίους υπαλλήλους, οι οποίοι εργάζονται εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου Σιντικής, με τους εκπροσώπους του Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ Σερρών να ευχαριστούν τον Δήμαρχο Σιντικής για την άψογη συνεργασία που υπάρχει, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι αυτή θα έχει συνέχεια και διάρκεια.

Από την πλευρά του ο κ.Δομουχτσίδης τόνισε ότι έγινε μία συζήτηση σε εγκάρδιο κλίμα για θέματα που απασχολούν και τις δύο πλευρές, προκειμένου να δρομολογηθούν οι καλύτερες δυνατές λύσεις, δεδομένης της διαπιστωμένης πρόθεσης και των δύο πλευρών για το καλό του Δήμου και των δημοτών.

Σχετικά Άρθρα

Σε κίνδυνο η Λίμνη Πλαστήρα – Στα χέρια του ΣτΕ η τύχη της!

otavoice

Συνάντηση Δημάρχου Καλαμάτας με τον Πρόεδρο του Συλλόγου ΑμεΑ Ν. Μεσσηνίας

otavoice

Πλήθος διακρίσεων σε πανελλήνιο διαγωνισμό ζωγραφικής για μαθήτριες του Ωραιοκάστρου

otavoice

Συνάντηση του Δημάρχου Πέλλας με την Υπουργό Κοινωνικής Συνοχής

otavoice

Πάρκο Μεζούρλο: Μια εμβληματική ανάπλαση που αλλάζει τη δυναμική της Λάρισας

otavoice

Κ. Τζιούμης: «Ο ανδριάντας του Κολοκοτρώνη στην θέση του στην Τρίπολη»

otavoice