OTA VOICE
Αυτοδιοικητικά Νέα Περιφέρειες Ροή Ειδήσεων ΟΤΑ

Πάρις Μπίλλιας: “Η ισχυροποίηση της ΝΑ Ευρώπης απαιτεί μεγάλα έργα υποδομής…”

Μπίλλιας (Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων της Περ. Κεντρικής Μακεδονίας): Η ισχυροποίηση της ΝΑ Ευρώπης απαιτεί μεγάλα έργα υποδομής για την ενίσχυση της συνδεσιμότητας με τις αγορές της ΕΕ

Θεσσαλονίκη, 1 Νοεμβρίου 2023 – «Η Νοτιοανατολική Ευρώπη αποτελεί μία εξαιρετικά σημαντική περιοχή, με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και με στρατηγικό ρόλο, ο οποίος μπορεί να ενισχυθεί, επιφέροντας οικονομική ανάπτυξη και ευημερία. Για να ισχυροποιηθεί ο στρατηγικός ρόλος της περιοχής απαιτούνται υποδομές, απαιτούνται μεγάλα έργα υποδομής μεταφορών, έτσι ώστε να ενισχυθεί η συνδεσιμότητα με τις αγορές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά και η συνδεσιμότητα εντός της ίδιας της Νοτιοανατολικής Ευρώπης». Αυτό τόνισε ο Πάρις Μπίλλιας, Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ανοίγοντας τις εργασίες της δεύτερης μέρας του πρώτου διεθνούς συνεδρίου, Southeast Europe Connectivity Forum (SECF), το οποίο ολοκληρώνεται σήμερα στο ξενοδοχείο Makedonia Palace στη Θεσσαλονίκη, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, της Ελληνικής Εταιρείας Logistics και του Συνδέσμου Εξαγωγέων.

Ο κ. Μπίλλιας υπογράμμισε πως το φόρουμ «διευκολύνει τη συνεργασία και την ανταλλαγή γνώσεων, συμβάλλει στη δημιουργία συμμαχιών και συναίνεσης για αναπτυξιακούς σκοπούς». Στη συνέχεια, επεσήμανε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Θεσσαλονίκης, καθώς όπως είπε «έχει την τύχη να αποτελεί σταυροδρόμι δύο σημαντικότατων οδικών αξόνων: του ΠΑΘΕ -ο οποίος διασχίζει την Ελλάδα καθέτως- και της Εγνατίας Οδού -που διατρέχει την Ελλάδα οριζοντίως-. Απαιτείται όμως για την ολοκλήρωση της ΠΑΘΕ να κατασκευαστεί ο δεύτερος κλάδος του τμήματος Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι ο οποίος έχει καθυστερήσει σημαντικά».

Ο Αντιπεριφερειάρχης ΠΚΜ σημείωσε πως «η Θεσσαλονίκη διαθέτει επίσης λιμάνι, ένα λιμάνι το οποίο αποτελεί έναν από τους μεγάλους αναπτυξιακούς βραχίονες στη Βόρεια Ελλάδα, αλλά και σε ολόκληρη τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, καθώς αποτελεί εμπορευματική πύλη. Για αυτό τον λόγο πρέπει να ολοκληρωθούν τα έργα σύνδεσης του λιμανιού με την ΠΑΘΕ και το σιδηροδρομικό δίκτυο». Επίσης, ανέφερε ότι χρειάζονται και άλλα έργα, όπως, για παράδειγμα, η σιδηροδρομική Εγνατία, έργο το οποίο θα δώσει άλλη προοπτική στην ευρύτερη περιοχή.

Αναφερόμενος ο κ. Μπίλλιας στα έργα, τα οποία δρομολογεί η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για την αναπτυξιακή ώθηση, ξεχώρισε το μεγαλύτερο έργο, όπως είπε στην ιστορία της περιοχής, που είναι «η ενοποίηση, ανάπλαση και ανάδειξη του παραλιακού μετώπου της Θεσσαλονίκης, σε μήκος 40 χιλιομέτρων».

Ο κ. Μπίλλιας έκανε στην ομιλία του εκετενείς αναφορές στη Χαλκιδική και τόνισε πως «στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας εργαζόμαστε για να βρούμε τη βέλτιστη λύση για την εξυπηρέτηση των αναγκών των πολιτών της χερσονήσου της Σιθωνίας. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε έναν νέο οδικό άξονα για όσους κατευθύνονται στο δεύτερο πόδι της Χαλκιδικής. Στο πλαίσιο αυτό, συνεργαζόμαστε ήδη με το Υπουργείο Υποδομών, για την εκπόνηση σχετικής μελέτης. Το ζητούμενο όμως δεν είναι η μελέτη, αλλά η υλοποίηση του έργου, η κατασκευή του νέου αυτού άξονα. Έτσι, στη νέα μας θητεία, που θα αρχίσει τον προσεχή Ιανουάριο, η βούληση του Περιφερειάρχη Απόστολου Τζιτζικώστα και όλων μας στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, είναι να διεκδικήσουμε πόρους από την Πολιτεία προκειμένου η χερσόνησος της Σιθωνίας να αποκτήσει ένα σύγχρονο και ασφαλές οδικό δίκτυο».

 

Σχετικά Άρθρα

Σέρρες: Διακοπή υδροδότησης από βλάβη του δικτύου

otavoice

Μαρία Καμμά: Η Τήλος έδειξε πάλι την ανθρωπιά της

otavoice

Δήμος Δίου-Ολύμπου: Σβήστηκε η φωτιά στην παρολύμπια περιοχή της Πλάκας Λιτοχώρου

otavoice

Δήμαρχος Πύδνας-Κολινδρού: “Περί… δημοσιογραφίας ο λόγος!”

otavoice

Δ. Μαραθώνος: Μεταφορά τροφίμων και νερών με έμφαση στον Βαρνάβα

otavoice

Ευχές για την εορτή της Παναγίας, του δημάρχου Ζακύνθου και Προέδρου ΠΕΔΙΝ

otavoice