OTA VOICE
Αυτοδιοικητικά Νέα Δήμοι Ροή Ειδήσεων ΟΤΑ

Δ.Ραφήνας-Πικερμίου: Αναβάθμιση υπηρεσιών ΚΕΠ

Το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) του Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου το οποίο εξυπηρετεί καθημερινά 140 έως 150 άτομα από τις 8:00 το πρωί έως τις 7.30 το απόγευμα και διεκπεραιώνει πάνω από 4.000 αιτήσεις το έτος, αναγνωρίζει τη σημασία της συνεχούς εξέλιξης και προσφοράς υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στους πολίτες.

Στο πλαίσιο αυτό ανακοινώνει την ολοκλήρωση της αναβάθμισης των υπηρεσιών που προσφέρει στους πολίτες και τις επιχειρήσεις στα πλαίσια του έργου «Εκσυγχρονισμός των ΚΕΠ». Το Έργο Αναβάθμισης των ΚΕΠ αποτελεί την αφετηρία για ένα πιο σύγχρονο και αποτελεσματικό τρόπο εξυπηρέτησης των πολιτών.

Το έργο περιλαμβάνει:

Αναβάθμιση Υποδομών:

Βελτιώνοντας τις κτιριακές υποδομές του ΚΕΠ, βεβαιωνόμαστε ότι οι χώροι είναι ασφαλείς και άνετοι για τους πολίτες και τους υπαλλήλους.

Οι εργασίες που υλοποιήθηκαν είναι:
– Εσωτερικό και εξωτερικό μεταλλικό πλαίσιο σταθεροποίησης της τζαμαρίας.
– Νέες θύρες εισόδου με πλαίσιο αλουμινίου.
– Δημιουργία αντιολισθητικού διαδρόμου2μ Χ 10μ για την προστασία του κοινού έναντι ατυχήματος.
– Αντικατάσταση των παραθύρων wc με νέα ανακλινόμενα με σήτες.
– Δημιουργία μίας επιπλέον θέσης εργασίας στα γκισέ εξυπηρέτησης του κοινού.
– Νέο plexiglass στα γκισέ.
– Κατασκευή πάγκου εσωτερικά των γκισέ, με δίφυλλη πόρτα, για να τοποθετηθεί εντός του ο Η/Μ εξοπλισμός, για λόγους προστασίας, αισθητικής και καθαριότητας.
– Τοποθέτηση νέας φωτεινής επιγραφής, μήκους 6,00 Χ 1,00 μ. πλάτους.
– Ελαιοχρωματισμός εσωτερικών χώρων.
-Αποκομιδή μπάζων.

Προμήθεια Τεχνολογικού Εξοπλισμού:

Με την προμήθεια 6 ηλεκτρονικών υπολογιστών, 6 εκτυπωτών και 2 tablets (μέσω των οποίων θα διατίθεται μελλοντικά εφαρμογή για την υπογραφή εγγράφων από τους εξυπηρετούμενους πολίτες καθώς και εφαρμογή αξιολόγησης από αυτούς των παρεχόμενων υπηρεσιών), παρέχουμε τη δυνατότητα για γρηγορότερη και πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση.

Πώς Θα Βελτιώσουν Αυτά τα Έργα τη Ζωή των Πολιτών;

Οι ανακαινίσεις και ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός δημιουργούν ένα περιβάλλον εξυπηρέτησης που είναι πιο άνετο, γρήγορο και αποτελεσματικό. Επίσης η υλοποίηση του συστήματος διαχείρισης επισκεπτών που αποτελείται από το σύστημα εκτύπωσης του αριθμού προτεραιότητας καθώς και από τη μονάδα ενημέρωσης του πολίτη για τη σειρά προτεραιότητας σημαίνει λιγότερος χρόνος αναμονής και περισσότερος χρόνος για τις σημαντικές δραστηριότητες του κοινού.

Το ΚΕΠ συνδέει το Παρόν με το Μέλλον:

Το Έργο Αναβάθμισης των ΚΕΠ αποτελεί τον τρόπο με τον οποίο το ΚΕΠ επενδύει στο μέλλον, εξασφαλίζοντας ότι θα παραμείνει στο προσκήνιο της εξυπηρέτησης των πολιτών.

Για περισσότερες πληροφορίες και ενημερώσεις σχετικά με το Έργο «Εκσυγχρονισμός των ΚΕΠ», επικοινωνήστε μαζί μας στο 2294078870.

Σχετικά Άρθρα

Π.Π: Συνάντηση Δ. Πτωχού με τον Γερμανό Πρέσβη, για τουρισμό-επενδύσεις

otavoice

Π.Στ.Ε: Χρηματοδότηση για Βρεφικούς-Παιδικούς Σταθμούς, ΚΔΑΠ και ΚΔΑΠ ΑμεΑ

otavoice

Ικανοποίηση Χατζημάρκου για την πριμοδότηση εντοπιότητας σε νησιωτικές περιοχές, στους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ

otavoice

Σύσκεψη Περιφερειαρχών στα γραφεία της ΕΝΠΕ με Θεοδωρικάκο – Λιβάνιο

otavoice

Π.Δ.Ε: Συνεργασία με ΙΝΒΙΣ για την προώθηση ψηφιακής καινοτομίας

otavoice

Δ.Χαλκηδόνος: Ολοκληρώθηκε το Σχέδιο Αστικής Προσβασιμότητας

otavoice