Υπέγραψε την απόφαση για τους ορισμούς των Αντιδημάρχων, δίνοντας τις αντίστοιχες αρμοδιότητες, ο Δήμαρχος Πύδνας Κολινδρού Χρήστος Κομπατσιάρης. Σύμφωνα με την απόφαση, καθήκοντα Αντιδημάρχου αναλαμβάνουν οι:
Τάσος Λούκας (Δ.Ε. Αιγινίου και Καθαριότητας),
Νίκος Τσιουμτσιούδας (Δ.Ε. Κολινδρού και Τεχνικών Υπηρεσιών),
Μαρία Ναβροζίδου (Μεθώνης και Τουρισμού – Ακτών),
Γιώργος Ιωαννίδης (Δ.Ε. Πύδνας και ΚΕΠ),
Στέλιος Χλεμές (Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών, με αρμοδιότητες των καταργούμενων Νομικών Προσώπων του Δήμου) και
Δημήτρης Κοεμτζής (Παιδείας και Πολιτισμού).
Ακόμη, ο κ. Κομπατσιάρης ορίζει ως άμισθους Αντιδημάρχους τους κυρίους Ηλία Πολύζο και Ανδρέα Βούρα, τους οποίους αναθέτει συγκεκριμένες αρμοδιότητες.
Αναπληρωτής Δημάρχου ορίζεται ο κ. Ηλίας Πολύζος. Η διάρκεια της θητείας των Αντιδημάρχων θα είναι για ένα έτος:
Αναλυτικά η απόφαση και οι αρμοδιότητες
Α. Ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους ως Αντιδημάρχους του Δήμου Πύδνας–Κολινδρού με θητεία από 03-01-2024 μέχρι 07-01-2025 εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου και τουςμεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:
Τον κ. Λούκα Αναστάσιο του Αποστόλου, έμμισθο Αντιδήμαρχο Καθαριότητας και Περιβάλλοντος με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Α. Καθ’ ύλην :
α. Την ευθύνη και τις αρμοδιότητες για τα αδέσποτα ζώα που βρίσκονται στα διοικητικά όρια του δήμου, σύμφωνα με τις διατάξεις των Νόμων, καθώς και των εγκυκλίων και των οδηγιών που καθορίζουν τις αρμοδιότητες του δήμου για το θέμα αυτό. (Ν.604/1977-ΦΕΚ 163/13-6-1977 τεύχος Α΄, ΠΔ 463/1978-ΦΕΚ 96/14-6-1978 τεύχος Α΄, Ν. 3170/2003 Άρθρο 14, Ν.4030/2012-ΦΕΚ 15/02- 2-2012 τεύχος Α΄, Ν. 4235/2014-ΦΕΚ Α32/11-2-2014).
β. Την εποπτεία και ευθύνη καταπολέμησης των κουνουπιών σε συνεργασία με την Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
γ. Να εισηγείται στα αρμόδια όργανα του Δήμου τα θέματα των αρμοδιοτήτων που αναφέρονται παραπάνω και να αναλαμβάνει την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων.
Β. καθ’ ύλην αρμοδιότητες στις ΔΕ Αιγινίου & Μεθώνης
Την εποπτεία και ευθύνη για θέματα Περιβάλλοντος και Καθαριότητος.
Ειδικότερα:
α. Την ευθύνη της καθαριότητος όλων των κοινοχρήστων χώρων , της αποκομιδής απορριμμάτων, διαχειρίσεως των αποβλήτων, την εποπτεία της καθαριότητος και της ανακυκλώσεως, της οργανώσεως και διαθέσεως των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται.
β. Την επίβλεψη μελετών και έργων προστασίας περιβάλλοντος και Πρασίνου.
γ. Την ευθύνη του τομέα Ανάπτυξης, Οικολογίας, Ενέργειας και εναλλακτικών μορφών ενέργειας, έρευνας και τεχνολογίας.
Την ευθύνη, συντονισμό και εποπτεία του έργου της Πολιτικής Προστασίας (αποχιονισμοί, πλημύρες κλπ) για τις εν λόγω Δ.Ε σε συνεργασία με τους συναρμοδίους κρατικούς φορείς.
3.Την εποπτεία και ευθύνη για την αποκατάσταση των βλαβών που αφορούν τα δίκτυα υδρεύσεως, αρδεύσεως και αποχετεύσεως.
Την ευθύνη και τον έλεγχο για την ομαλή λειτουργία των αντλιοστασίων και αγωγών λυμάτων της ΔΕ Μεθώνης μέχρι τον Βιολογικό Κορινού.
Την ευθύνη των Δασών, δημοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων και βοσκοτόπων, καθώς και την προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων.
Την εποπτεία και έλεγχο του συνόλου του Μηχανολογικού εξοπλισμού του δήμου και συγκεκριμένα την κίνηση και τροφοδοσία των οχημάτων και μηχανημάτων, την επισκευή και συντήρησή τους καθώς και τη διαχείριση των αυτοκινητιστικών υποθέσεων από οχήματα ή μηχανήματα του Δήμου.
Την μέριμνα και τον έλεγχο των δικτύων ηλεκτροφωτισμού Φ.Ο.Π
Την εποπτεία του προσωπικού των υπηρεσιών αρμοδιότητάς του
Να εισηγείται στα αρμόδια όργανα του Δήμου τα θέματα των αρμοδιοτήτων που αναφέρονται παραπάνω και να αναλαμβάνει την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων.
Να υπογράφει:
α. όλες τις αποφάσεις, πιστοποιητικά, πρόστιμα ή άλλα έγγραφα, που εκδίδονται κατ’ ενάσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων του καθώς και όλα τα έγγραφα αλληλογραφίας προς πάσης φύσεως φορείς, δημόσιους ή ιδιωτικούς, εφόσον αφορούν ζητήματα αρμοδιότητάς του
β. τις διοικητικές πράξεις που απαιτούνται για τη διενέργεια διαγωνιστικών διαδικασιών, εφόσον αφορούν ζητήματα αρμοδιότητάς του.
Να ασκεί πολιτική εποπτεία επί των δράσεων που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και να προωθεί πολιτικές κατευθύνσεις προς τις υπηρεσίες
Την αγαστή συνεργασία –επί θεμάτων αρμοδιότητάς του– με τους Προέδρους των Κοινοτήτων των εν λόγω Δ.Ε , για την επίλυση των προβλημάτων που προκύπτουν.
Γ. Κατά τόπο, στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Αιγινίου:
Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα.
Την παρακολούθηση της εξελίξεως των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα.
Την ευθύνη και τον έλεγχο για την ομαλή λειτουργία Βιολογικού καθαρισμού Αιγινίου.
Τα θέματα λειτουργίας των λαϊκών αγορών και του υπαίθριου εμπορίου εντός των ορίων της Δημοτικής Ενότητας.
Τον έλεγχο για τη χρέωση στο αρμόδιο προσωπικό του δήμου των μηχανημάτων, υλικών και λοιπού εξοπλισμού που υπάρχει και θα διατεθεί στο μέλλον στη Δημοτική Ενότητα.
Την μέριμνα και τον έλεγχο για την συντήρηση όλων των Δημοτικών κτηρίων (πλην στων
Σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης)
Την μέριμνα και τον έλεγχο για την συντήρηση όλων των αθλητικών εγκαταστάσεων (κτηρίων και γηπέδων)
Την εποπτεία και ευθύνη για την ομαλή λειτουργία των Νεκροταφείων.
Την εποπτεία της καθαριότητος και της ανακυκλώσεως στη Δημοτική Ενότητα
Τη συνεργασία με τους Προέδρους των συμβουλίων Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητάς, για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Την εποπτεία του δημοτικού δικτύου αρδεύσεως εντός των ορίων της Δημοτικής ενότητας και τη μέριμνα για την καλή διαχείριση και λειτουργία του.
Την εποπτεία και ευθύνη στα θέματα εθιμοτυπίας, τελετών και εορταστικών εκδηλώσεων της Δ.Ε.
Την εξουσιοδότηση υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών πράξεων και εγγράφων τα οποία εκδίδονται στο πλαίσιο των ανωτέρω ανατιθέμενων κατά τόπο αρμοδιοτήτων από τις Δημοτικές Υπηρεσίες οι οποίες λειτουργούν εντός των ορίων της Δημοτικής Ενότητας
Την τέλεση πολιτικών γάμων.
Την αναπλήρωση των καθηκόντων του Ληξιάρχου στην ΔΕ Αιγινίου.
Τον κ. Τσιμτσιούδα Νικόλαο του Γεωργίου, έμμισθο Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Α. Καθ’ ύλην:
1.Την εποπτεία λειτουργίας της Διευθύνσεως Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας (Εποπτεία και ευθύνη του Πολεοδομικού Σχεδιασμού και των αντιστοίχων οργανικών μονάδων του δήμου.
Ειδικότερα:
α. Αρμοδιότητες Τεχνικών Έργων, Πολεοδομίας, χωροταξίας και χρήσεων γης, Πολεοδομικών Μελετών, & Τοπογραφικών εργασιών.
β. Αρμοδιότητες οικοδομικών αδειών & ελέγχου Αυθαιρέτων, Τεχνικού αρχείου-Γραμματείας.
γ. Την εποπτεία του Δημοτικού οδικού δικτύου και την ευθύνη συντήρησης των παράπλευρων τάφρων.
δ. Την εποπτεία των αγροτικών δρόμων του Δήμου.
Β. Καθ’ ύλην αρμοδιότητες στις ΔΕ Κολινδρού & Πύδνας.
1.Την εποπτεία και ευθύνη για θέματα Περιβάλλοντος και Καθαριότητος.
Ειδικότερα:
α. Την ευθύνη της καθαριότητος όλων των κοινοχρήστων χώρων, της αποκομιδής απορριμμάτων, διαχειρίσεως των αποβλήτων, την εποπτεία της καθαριότητος και της ανακυκλώσεως, της οργανώσεως και διαθέσεως των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται.
β. Την επίβλεψη μελετών και έργων προστασίας περιβάλλοντος και Πρασίνου.
γ. Την ευθύνη του τομέα Ανάπτυξης, Οικολογίας, Ενέργειας και εναλλακτικών μορφών ενέργειας, έρευνας και τεχνολογίας.
Την ευθύνη, συντονισμό και εποπτεία του έργου της Πολιτικής Προστασίας (αποχιονισμοί, πλημύρες κλπ) για τις εν λόγω Δ.Ε σε συνεργασία με τους συναρμοδίους κρατικούς φορείς.
3.Την εποπτεία και ευθύνη για την αποκατάσταση των βλαβών που αφορούν τα δίκτυα υδρεύσεως, αρδεύσεως και αποχετεύσεως.
Την ευθύνη και τον έλεγχο για την ομαλή λειτουργία των αντλιοστασίων και αγωγών λυμάτων.
Την ευθύνη των Δασών, δημοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων και βοσκοτόπων, καθώς
και την προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων.
Την εποπτεία και έλεγχο του συνόλου του Μηχανολογικού εξοπλισμού του δήμου και
συγκεκριμένα την κίνηση και τροφοδοσία των οχημάτων και μηχανημάτων, την επισκευή και συντήρησή τους καθώς και τη διαχείριση των αυτοκινητιστικών υποθέσεων από οχήματα ή μηχανήματα του Δήμου.
Την μέριμνα και τον έλεγχο των δικτύων ηλεκτροφωτισμού Φ.Ο.Π
Την εποπτεία του προσωπικού των υπηρεσιών αρμοδιότητάς του
Να εισηγείται στα αρμόδια όργανα του Δήμου τα θέματα των αρμοδιοτήτων που αναφέρονται παραπάνω και να αναλαμβάνει την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων.
Να υπογράφει:
α. όλες τις αποφάσεις, πιστοποιητικά, πρόστιμα ή άλλα έγγραφα, που εκδίδονται κατ’ ενάσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων του καθώς και όλα τα έγγραφα αλληλογραφίας προς πάσης φύσεως φορείς, δημόσιους ή ιδιωτικούς, εφόσον αφορούν ζητήματα αρμοδιότητάς του
β. τις διοικητικές πράξεις που απαιτούνται για τη διενέργεια διαγωνιστικών διαδικασιών, εφόσον αφορούν ζητήματα αρμοδιότητάς του
Να ασκεί πολιτική εποπτεία επί των δράσεων που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και να προωθεί πολιτικές κατευθύνσεις προς τις υπηρεσίες
Την αγαστή συνεργασία –επί θεμάτων αρμοδιότητάς του– με τους Προέδρους των Κοινοτήτων των εν λόγω Δ.Ε , για την επίλυση των προβλημάτων που προκύπτουν.
Γ. Κατά τόπο, στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Κολινδρού τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα.
Την παρακολούθηση της εξελίξεως των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα.
Την ευθύνη και τον έλεγχο για την ομαλή λειτουργία Βιολογικού καθαρισμού Κολινδρού.
Τα θέματα λειτουργίας των λαϊκών αγορών και του υπαίθριου εμπορίου εντός των ορίων της Δημοτικής Ενότητας
Τον έλεγχο για τη χρέωση στο αρμόδιο προσωπικό του δήμου των μηχανημάτων, υλικών και λοιπού εξοπλισμού που υπάρχει και θα διατεθεί στο μέλλον στη Δημοτική Ενότητα.
Την μέριμνα και τον έλεγχο για την συντήρηση όλων των Δημοτικών κτηρίων (πλην στων
Σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης)
Την μέριμνα και τον έλεγχο για την συντήρηση και αναβάθμιση όλων των αθλητικών εγκαταστάσεων (κτηρίων και γηπέδων).
Την εποπτεία και ευθύνη για την ομαλή λειτουργία των Νεκροταφείων.
Την εποπτεία της καθαριότητος και της ανακυκλώσεως στη Δημοτική Ενότητα
Τη συνεργασία με τους Προέδρους των συμβουλίων Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητάς, για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Την εποπτεία του δημοτικού δικτύου αρδεύσεως εντός των ορίων της Δημοτικής ενότητας και τη μέριμνα για την καλή διαχείριση και λειτουργία του.
Την εποπτεία και ευθύνη στα θέματα εθιμοτυπίας, τελετών και εορταστικών εκδηλώσεων της Δ.Ε.
Την εξουσιοδότηση υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών πράξεων και εγγράφων τα οποία εκδίδονται στο πλαίσιο των ανωτέρω ανατιθέμενων κατά τόπο αρμοδιοτήτων από τις Δημοτικές Υπηρεσίες οι οποίες λειτουργούν εντός των ορίων της Δημοτικής ενότητάς.
Την τέλεση πολιτικών γάμων.
Την αναπλήρωση των καθηκόντων του Ληξιάρχου στην ΔΕ Κολινδρού.
3.Τον κ. Ιωαννίδη Γεώργιο , έμμισθο Αντιδήμαρχο με τις εξής αρμοδιότητες:
Α. Καθ’ ύλην:
Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του Aυτοτελούς Τμήματος Κέντρου Εξυπηρετήσεως Πολιτών (ΚΕΠ) του δήμου, σε συνεργασία με τους κατά τόπους Αντιδημάρχους.
Την εποπτεία του προσωπικού του Τμήματος αρμοδιότητάς του
Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και συντήρηση των Σχολικών κτηρίων για την εύρυθμη λειτουργία των Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που λειτουργούν εντός των ορίων του δήμου, σε συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτήτων, τους κατά τόπους Αντιδημάρχους .
Β. Κατά τόπο, στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Πύδνας τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα.
Την παρακολούθηση της εξελίξεως των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη
Δημοτική Ενότητα.
Τα θέματα λειτουργίας των λαϊκών αγορών και του υπαίθριου εμπορίου εντός των ορίων της Δημοτικής Ενότητας
Τον έλεγχο για τη χρέωση στο αρμόδιο προσωπικό του δήμου των μηχανημάτων, υλικών και λοιπού εξοπλισμού που υπάρχει και θα διατεθεί στο μέλλον στη Δημοτική Ενότητα.
Την μέριμνα και τον έλεγχο για την συντήρηση όλων των Δημοτικών κτηρίων
Την μέριμνα και τον έλεγχο για την συντήρηση όλων των αθλητικών εγκαταστάσεων (κτιρίων και γηπέδων)
Την εποπτεία και ευθύνη για την ομαλή λειτουργία των Νεκροταφείων.
Την εποπτεία της καθαριότητος και της ανακυκλώσεως στη Δημοτική Ενότητα
Τη συνεργασία με τους Προέδρους των συμβουλίων Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητάς, για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Την εποπτεία του δημοτικού δικτύου αρδεύσεως εντός των ορίων της Δημοτικής ενότητας και τη μέριμνα για την καλή διαχείριση και λειτουργία του.
Την εποπτεία και ευθύνη στα θέματα εθιμοτυπίας, τελετών και εορταστικών εκδηλώσεων της Δ.Ε..
Την εξουσιοδότηση υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών πράξεων και εγγράφων τα οποία εκδίδονται στο πλαίσιο των ανωτέρω ανατιθέμενων κατά τόπο αρμοδιοτήτων από τις Δημοτικές Υπηρεσίες οι οποίες λειτουργούν εντός των ορίων της Δημοτικής ενότητάς.
Την τέλεση πολιτικών γάμων.
Την αναπλήρωση των καθηκόντων του Ληξιάρχου στην ΔΕ Πύδνας.
Την κα. Ναβροζίδου Μαρία του Αλεξάνδρου , έμμισθο Αντιδήμαρχο Τουρισμού και Ακτών, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Α. Καθ’ ύλην:
Τα θέματα Τουρισμού και προβολής του δήμου.
Ειδικότερα:
α. Την εποπτεία και ευθύνη των θεμάτων που αφορούν την ανάδειξη και προβολή των αρχαιολογικών χώρων, των μνημείων και των μουσείων, καθώς και των προστατευομένων περιβαλλοντικά και αρχαιολογικά περιοχών του δήμου, σε συνεργασία με τους αρμοδίους φορείς.
β. Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του Aυτοτελούς Γραφείου Δημοσίων Σχέσεων
γ. Την εποπτεία και ευθύνη της καθαριότητος των ακτών των Δημοτικών Ενοτήτων Πύδνας και Μεθώνης
δ. Την εποπτεία και ευθύνη για τα ιαματικά λασπόνερα στις Αλυκές.
ε. Την εκπροσώπηση στην Πανελλήνια Εταιρία Αλυκών Α.Ε.
ζ. Την εποπτεία και ευθύνη για τα αλιευτικά καταφύγια Αλυκών Κίτρους και Μεθώνης (λιμάνια) και τη συνεργασία με το Λιμενικό Ταμείο Πιερίας.
Να εισηγείται στα αρμόδια όργανα του Δήμου τα θέματα των αρμοδιοτήτων που αναφέρονται παραπάνω και να αναλαμβάνει την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων
Να υπογράφει όλες τις αποφάσεις, πιστοποιητικά, πρόστιμα ή άλλα έγγραφα, που εκδίδονται κατ’ ενάσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων του καθώς και όλα τα έγγραφα αλληλογραφίας προς πάσης φύσεως φορείς, δημόσιους ή ιδιωτικούς, εφόσον αφορούν ζητήματα αρμοδιότητάς του
4.Να ασκεί πολιτική εποπτεία επί των δράσεων που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και να προωθεί πολιτικές κατευθύνσεις προς τις υπηρεσίες
Να εκπροσωπεί τον Δήμο σε πάσης φύσεως εκθέσεις με θέματα Τουρισμού.
Β Κατά τόπο, στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Μεθώνης τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα.
Την παρακολούθηση της εξελίξεως των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη
Δημοτική Ενότητα.
Τα θέματα λειτουργίας των λαϊκών αγορών και του υπαίθριου εμπορίου εντός των ορίων της Δημοτικής Ενότητας
Τον έλεγχο για τη χρέωση στο αρμόδιο προσωπικό του δήμου των μηχανημάτων, υλικών και λοιπού εξοπλισμού που υπάρχει και θα διατεθεί στο μέλλον στη Δημοτική Ενότητα.
Την μέριμνα και τον έλεγχο για την συντήρηση όλων των Δημοτικών κτηρίων (πλην στων Σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης)
Την μέριμνα και τον έλεγχο για την συντήρηση όλων των αθλητικών εγκαταστάσεων (κτιρίων και γηπέδων)
Την εποπτεία και ευθύνη για την ομαλή λειτουργία των Νεκροταφείων.
Την εποπτεία της καθαριότητος και της ανακυκλώσεως στη Δημοτική Ενότητα
Τη συνεργασία με τους Προέδρους των συμβουλίων Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητάς, για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Την εποπτεία του δημοτικού δικτύου αρδεύσεως εντός των ορίων της Δημοτικής ενότητας και τη μέριμνα για την καλή διαχείριση και λειτουργία του.
Την εποπτεία και ευθύνη στα θέματα εθιμοτυπίας, τελετών και εορταστικών εκδηλώσεων της Δ.Ε.
Την εξουσιοδότηση υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών πράξεων και εγγράφων τα οποία εκδίδονται στο πλαίσιο των ανωτέρω ανατιθέμενων κατά τόπο αρμοδιοτήτων από τις Δημοτικές Υπηρεσίες οι οποίες λειτουργούν εντός των ορίων της Δημοτικής ενότητάς.
Την τέλεση πολιτικών γάμων.
15.Την αναπλήρωση των καθηκόντων του Ληξιάρχου στην ΔΕ Μεθώνης.
Τον κ. Χλεμέ Στυλιανό του Δημητρίου , έμμισθο Αντιδήμαρχο Οικονομικών-Διοικητικών
Υπηρεσιών και δομών των καταργούμενων Νομικών Προσώπων, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Καθ’ ύλην:
1.Διοικητικών θεμάτων και ιδίως:
α. Την εποπτεία και ευθύνη του Αυτοτελούς Τμήματος Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντιστοίχων οργανικών μονάδων του δήμου (Γραμματείας Οργάνων Διοικήσεως, Ληξιαρχείου, Δημοτολογίου, Δημοτικής Καταστάσεως, Πρωτοκόλλου και Διεκπεραιώσεως κλπ).
β. Τα θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβερνήσεως.
γ. Την εποπτεία της εφαρμογής του προγράμματος «Διαύγεια».
δ. Την έκδοση των πράξεων των υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού.
ε. Τη λειτουργία των υπηρεσιών μεταναστευτικών θεμάτων αλλοδαπών .
στ. Την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις παραπάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.
ζ. Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του Aυτοτελούς Τμήματος Προγραμματισμού,
Οργανώσεως και Πληροφορικής.
η. Την αναδιάρθρωση και επικαιροποίηση του ΟΕΥ (στοχοθεσία, περίγραμμα θέσεων, ροή διαδικασιών κλπ.)
θ. Την εποπτεία εκπόνησης του Στρατηγικού και του Επιχειρησιακού Προγράμματος και των Ετησίων Προγραμμάτων Δράσης
ι. Τις αρμοδιότητες των καταργούμενων Νομικών Προσώπων του Δήμου (λειτουργία μουσικής σχολής, φιλαρμονικών, παιδικών και βρεφονηπιακών σταθμών, Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (ΚΔΑΠ), βιβλιοθηκών, Κέντρων Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων (ΚΑΠΗ).
κ. Να εισηγείται στα αρμόδια όργανα του Δήμου τα θέματα των αρμοδιοτήτων που αναφέρονται παραπάνω και να αναλαμβάνει την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων
Οικονομικά θέματα και ιδίως:
α.Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας του Αυτοτελούς Τμήματος Οικονομικών υπηρεσιών(Προσόδων, ΤΑΠ και Τελών καθαριότητος-φωτισμού, Ελέγχου, Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαιώσεως Εισπράξεων, Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθαρίσεως δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου-Διπλογραφικού, Ταμείου, Διαχειρίσεως υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού Γραφείων) και του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης. Πιο συγκεκριμένα:
β. Την κατάρτιση, αναμόρφωση και παρακολούθηση εκτέλεσης του Προϋπολογισμού και τη σύνταξη και τον προέλεγχο του απολογισμού του Δήμου.
γ. Τη διαχείριση των πάσης φύσεως εσόδων (ανταποδοτικών τελών, δημοτικών φόρων, τελών, δικαιωμάτων, τελών ελεγχόμενης στάθμευσης, κλπ.) και εξόδων του Δήμου των ληξιπρόθεσμων οφειλών του, της παγίας προκαταβολής (παροχή έγγραφης εντολής).
δ. Τη σύναψη και παρακολούθηση της εκτέλεσης δανειακών συβάσεων µε πιστωτικά ιδρύματα και χρηματοδοτικούς φορείς, εφόσον η συνεργασία µε αυτούς δεν έχει ανατεθεί ειδικά σε άλλον/ην Αντιδήμαρχο.
ε.Τ ην συνυπογραφή στους βεβαιωτικούς καταλόγους καθώς και σε όλα τα έγγραφα, αποφάσεις, δικαιολογητικά και πράξεις, σχετικά με την Οικονομική υπηρεσία.
στ. Τη διαχείριση των Αποθηκών
ζ. Την οικονομική διαχείριση των Κοιμητηρίων.
η. Την αποδοχή δωρεών, κληρονομιών ή κληροδοσιών και χορηγιών υπέρ του Δήμου.
θ. Τη βέλτιστη αξιοποίηση των διαθέσιμων εθνικών και ευρωπαϊκών πόρων και το συντονισμό των προσκλήσεων και προτάσεων υποβολής ευρωπαϊκών και διεθνών προγραμμάτων στους τομείς Αγροτικής ανάπτυξης, Κτηνοτροφίας και Αλιείας.
ι. Την εποπτεία και ευθύνη για τη διαχείριση, αξιοποίηση και εκμετάλλευση της ακίνητης περιουσίας του δήμου
Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής
Ανάπτυξης και ειδικότερα:
α. Τον πρωτογενή τομέα (Αγροτικής ανάπτυξης, Κτηνοτροφίας και Αλιείας).
β. Την εποπτεία και ευθύνη για τα Καταστήματα, τις επιχειρήσεις και το εμπόριο και ιδίως για:
Τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
Την έκδοση των πάσης φύσεως αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργίαοποιασδήποτε επιχειρήσεως υγειονομικού ενδιαφέροντος.
Την έκδοση των πάσης φύσεως αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργίαοποιασδήποτε επιχειρήσεως εκμεταλλεύσεως, Οργανισμού ή Φορέα.
Τη χορήγηση αδειών ασκήσεως επαγγέλματος.
Την προστασία της δημόσιας υγείας, τον υγειονομικό έλεγχο των καταστημάτων και
επιχειρήσεων και την προστασία του ακατανάλωτού.
Τη λειτουργία Δημοτικών και λαϊκών αγορών, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των σχετικών αδειών.
Τη διαφήμιση και τους χώρους για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθριαςδιαφημίσεως.
την επιβολή προστίμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες (Ν.2946/2001, ΦΕΚ 224 Α΄/2001).
Γενικά την υπογραφή και χορήγηση αδειών και πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων των ανωτέρω αρμοδιοτήτων, καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και την ευθύνη λειτουργίας τωναντιστοίχων οργανικών μονάδων του δήμου. Την εξουσιοδότηση υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικώνπράξεων και εγγράφων που εκδίδονται στο πλαίσιο των ανωτέρω ανατιθεμένωνκαθ΄ύλην αρμοδιοτήτων.
Τις αδελφοποιήσεις και τη συμμετοχή του δήμου σε εθνικά και ευρωπαϊκά Δίκτυα.
Υπεύθυνος στις υποχρεώσεις και στις επικοινωνίες με το ΤΣΑΡΤΕΡ της Κοινότητας Κολινδρού καθώς και στην διαχείριση Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων .
Τη συνεργασία –επί θεμάτων αρμοδιότητάς του– με τους Προέδρους των Κοινοτήτων του δήμου, για τις αδελφοποιήσεις και τη συμμετοχή του δήμου σε εθνικά και Ευρωπαϊκά Δίκτυα.
5.Υπεύθυνος για την σωστή και διαρκή λειτουργία του Τηλεελέγχου της Υπηρεσίας Ύδρευσης.
6.Την εποπτεία του προσωπικού των Τμημάτων αρμοδιότητάς του και την επίλυση των προβλημάτων που προκύπτουν.
Να υπογράφει όλες τις αποφάσεις πιστοποιητικά, πρόστιμα, ή άλλα έγγραφα, που εκδίδονται κατ’ ενάσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων του καθώς και όλα τα έγγραφα αλληλογραφίας προς πάσης φύσεως φορείς, δημόσιους ή ιδιωτικούς, εφόσον αφορούν ζητήματα αρμοδιότητάς του.
Να εποπτεύει την υλοποίηση των ευρωπαϊκών προγραμμάτων, στα οποία έχει υπαχθεί ο Δήμος, και το αντικείμενο των οποίων εμπίπτει στο πλαίσιο των παραπάνω αρμοδιοτήτων.
Να ασκεί πολιτική εποπτεία επί των δράσεων που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και να προωθεί πολιτικές κατευθύνσεις προς τις υπηρεσίες.
Τον κ. Κοεμτζή Δημήτριο του Βασιλείου, έμμισθο Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Προστασίας,
Παιδείας και Πολιτισμού, τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Καθ’ ύλην :
Την εποπτεία λειτουργίας του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού
Ειδικότερα
α. Την εποπτεία για την ομαλή λειτουργία του Προγράμματος «Βοήθεια στο σπίτι»
β. Την μέριμνα και εποπτεία στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
γ. Την εποπτεία για την ομαλή λειτουργία του Κέντρου Κοινότητας
δ. Την εποπτεία του προσωπικού των Τμημάτων αρμοδιότητάς του.
ε. Την εποπτεία δράσεων πολιτιστικού ενδιαφέροντος
Να εισηγείται στα αρμόδια όργανα του Δήμου τα θέματα των αρμοδιοτήτων που αναφέρονται παραπάνω και να αναλαμβάνει την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων
Να υπογράφει όλες τις αποφάσεις, πιστοποιητικά, πρόστιμα ή άλλα έγγραφα, που εκδίδονται κατ’ ενάσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων του καθώς και όλα τα έγγραφα αλληλογραφίας προς πάσης φύσεως φορείς, δημόσιους ή ιδιωτικούς, εφόσον αφορούν ζητήματα αρμοδιότητάς του,.
4.Να ασκεί πολιτική εποπτεία επί των δράσεων που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και να προωθεί πολιτικές κατευθύνσεις προς τις υπηρεσίες.
Τον κ. Πολύζο Ηλία του Ευαγγέλου, άμισθο Αντιδήμαρχο, τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Καθ’ ύλην :
Την ευθύνη για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση όλων των αθλητικών δράσεων και αθλητικών προγραμμάτων που υλοποιεί ο Δήμος, τη συνεργασία μεταξύ Δήμου – αθλητικών σωματείων και αθλητικών αρχών, την ευθύνη λειτουργίας όλων των αθλητικών χώρων του Δήμου, καθώς και τη μέριμνα για την ασφαλή και ομαλή λειτουργία τους.
Να ασκεί πολιτική εποπτεία επί των δράσεων που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και να προωθεί πολιτικές κατευθύνσεις προς τις υπηρεσίες .
Να αναπληρώνει τον Δήμαρχο όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται.
Τον κ. Βούρα Ανδρέα του Δημητρίου, άμισθο Αντιδήμαρχο, τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Καθ’ ύλην :
1.Την εφαρμογή των προγραμμάτων για την πρόληψη της παραβατικότητας, σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές.
2.Την εφαρμογή προγραμμάτων – μέτρων για την προαγωγή και την προστασία της δημόσιας υγείας σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς.
Να ασκεί πολιτική εποπτεία επί των δράσεων που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και να προωθεί πολιτικές κατευθύνσεις προς τις υπηρεσίες .
Β. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.
Γ. Οι άμισθοι αντιδήμαρχοι δεν δικαιούνται αντιμισθίας ή οποιασδήποτε άλλης οικονομικής απολαβής.
Δ. Η ανάκληση ορισμού του αντιδημάρχου είναι δυνατή με απόφαση του δημάρχου οποτεδήποτε.
Ε. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Πολύζος Ηλίας του Ευαγγέλου και σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος αυτού, ο Αντιδήμαρχος κ. Βούρας Ανδρέας του Δημητρίου.
ΣΤ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των καθηκόντων οιουδήποτε Αντιδημάρχου τα καθήκοντα του θα ασκούνται από τον Δήμαρχο.
Ζ. Τις αρμοδιότητες των Αντιδημάρχων που απουσιάζουν ή κωλύονται ως προς την τέλεση πολιτικών γάμων ασκεί ο Δήμαρχος.
Η. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθενται πέραν των ανωτέρω και η θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.
Θ. Κατά την άσκηση των καθηκόντων τους οι Αντιδήμαρχοι υποχρεούνται:
α) Να εκπληρώνουν ευσυνείδητα τις υποχρεώσεις τους και να ασκούν τα καθήκοντά τους με γνώμονα την εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος.
β) Να σέβονται και να διασφαλίζουν τα δικαιώματα όλων ανεξαιρέτως των πολιτών και να μεριμνούν για την καθολική εκπλήρωση των υποχρεώσεών τους προς τον Δήμο, χωρίς διακρίσεις σε βάρος οποιουδήποτε προσώπου ή του κοινού συμφέροντος.
γ) Να ενθαρρύνουν και να προωθούν κάθε μέτρο που προάγει τη διαφάνεια και την καταπολέμηση της διαφθοράς στο πλαίσιο της άσκησης των καθηκόντων τους και της λειτουργίας του δήμου.
δ) Να δηλώνουν κάθε προσωπικό συμφέρον (ιδιοκτησιακό ή οικογενειακό) που έχουν, σε σχέση με θέματα του δήμου.
ε) Να υποβάλλουν, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, την ετήσια δήλωση για την περιουσιακή τους κατάστασης και να θέτουν αυτήν στη διάθεση της αρμόδιας υπηρεσίας του Δήμου προκειμένου να δημοσιοποιείται υποχρεωτικά με ανάρτηση στην ιστοσελίδα του Δήμου.
στ) Να υποστηρίζουν και να συνεργάζονται στο έργο τους με τα Συμβούλια και τους Προέδρους των Τοπικών και Δημοτικών Κοινοτήτων καθώς και με τους εκπροσώπους των τοπικών Κοινοτήτων σεβόμενοι τις αρμοδιότητές τους.
Η παρούσα αναρτάται στον δικτυακό τόπο «Διαύγεια» και στην ιστοσελίδα του δήμου.
Ο Δήμαρχος
Χρήστος Ι. Κομπατσιάρης