OTA VOICE
Αυτοδιοικητικά Νέα Δήμοι Ροή Ειδήσεων ΟΤΑ

Δ. Θεσσαλονίκης: Σε λειτουργία η νέα γραμμή εξυπηρέτησης δημοτών 15192

Στο πλαίσιο της ευχερέστερης επικοινωνίας των δημοτών με τις υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης τίθεται σε λειτουργία το πενταψήφιο νούμερο 15192.

Η νέα τηλεφωνική γραμμή θα λειτουργεί καθημερινά, (Δευτέρα – Παρασκευή) από τις 08.00 έως τις 17.00 και θα αφορά στην καταγραφή αιτημάτων των δημοτών σχετικά με το σύνολο των αρμοδιοτήτων του Δήμου (καθαριότητα, απομάκρυνση ογκωδών, πράσινο, δημόσιος χώρος κτλ).

Τα αιτήματα στη συνέχεια θα προωθούνται από τους υπαλλήλους του Δήμου προς επίλυση στις αρμόδιες Υπηρεσίες.

Η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης των πολιτών λειτουργεί προσθετικά στην εφαρμογή «Βελτιώνω την πόλη μου» και αναμένεται να συμβάλει τόσο στην αμεσότερη «χαρτογράφηση» των προβλημάτων όσο και στην ταχύτερη δυνατή επίλυσή τους.

Με το νέο αυτό εργαλείο που έχουν στη διάθεσή τους οι δημότες επιβεβαιώνεται η δέσμευση της δημοτικής Αρχής για την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής τους και την αλλαγή της εικόνας της πόλης.

Σχετικά Άρθρα

Π.Δ.Ε: Διαγωνισμός Ταινιών Μικρού Μήκους

otavoice

Δ. Λυκόβρυσης – Πεύκης: Χορηγεί voucher στα πρωτάκια για αγορά σχολικών ειδών

otavoice

Τα Γιάννενα υποδέχτηκαν με περηφάνια την παραολυμπιονίκη, Έλενα Παπασταματοπούλου

otavoice

Δούκας σε Σκέρτσο: Το παραμύθι ότι για «όλα τα δεινά φταίει ο Δούκας» συνεχίζεται

otavoice

Δ. Βόλβης: Διοργανώνει μουσική εκδήλωση στην Κατωιταλική διάλεκτο Γκρίκο

otavoice

Βράβευση του Δήμου Ηρακλείου Κρήτης, για τις δράσεις του στην Βιώσιμη Κινητικότητα

otavoice