OTA VOICE
Αυτοδιοικητικά Νέα Δήμοι Ροή Ειδήσεων ΟΤΑ

Υπεγράφη η σύμβαση κατασκευής του νέου Βρεφονηπιακού Σταθμού της Κύμης

Με γοργούς ρυθμούς προχωρά το έργο της κατασκευής του νέου Βρεφονηπιακού Σταθμού της Κύμης, μετά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης, μεταξύ του Δημάρχου Κύμης Αλιβερίου, Νίκου Μπαράκου και του εκπροσώπου της αναδόχου εταιρείας, ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Τ.Ε.

Το έργο ξεκινά το προσεχές διάστημα και αφορά στην ανέγερση κτηρίου όπου θα στεγαστεί ο νέος Βρεφονηπιακός Σταθμός της Κύμης, με δυναμικότητα 25 νηπίων και 15 βρεφών, συνολικής έκτασης περίπου 500 τ.μ., σε οικόπεδο 985 τ.μ. Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε περίπου 1 εκατ. ευρώ και χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης».

Σχετικά Άρθρα

Χορήγηση άδειας λειτουργίας αμαξοστασίου του Αστικού ΚΤΕΛ Πατρών από την Π.Δ.Ε.

otavoice

Σε εξέλιξη το 32ο Μαθητικό Φεστιβάλ του Δήμου Μοσχάτου-Ταύρου

otavoice

Ολοκληρώθηκε η ανακατασκευή της Ταξιάρχου Μαρκοπούλου στο Ηράκλειο

otavoice

Σύμβαση του Δήμου Χερσονήσου με ΚΤΕΛ για δωρεάν μετακινήσεις

otavoice

Υποβολή πρότασης για ανοικτό θέατρο από τον Δήμο Μονεμβασιάς

otavoice

Ο Δ. Καρπενησίου στηρίζει την υποψηφιότητα της Ευρυτανίας ως Βιώσιμου Τουριστικού Προορισμού

otavoice