OTA VOICE
Αυτοδιοικητικά Νέα Δήμοι Ροή Ειδήσεων ΟΤΑ

Δ. Κατερίνης: Άμεση εξυπηρέτηση των δημοτών από την αντιδημαρχία Πρασίνου

Παράλληλα με το εκτεταμένο πρόγραμμα δράσεων με σκοπό τη συμβολή στη βελτίωση της καθημερινότητας των δημοτών, καθώς και την αειφορική διαχείριση του αστικού και περιαστικού πρασίνου τόσο στην Κατερίνη, όσο και στην περιφέρεια της πόλης, σε 700 εκκρεμή από το 2023 αιτήματα δημοτών, ανταποκρίθηκε στη διάρκεια του 2024, η Αντιδημαρχία Περιβάλλοντος & Πρασίνου του Δήμου Κατερίνης.

Σύμφωνα με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο, Κώστα Τσιουκάνη, τα αιτήματα αφορούσαν κυρίως καθαρισμό και απομάκρυνση κλαδιών και σταδιακά ικανοποιήθηκαν τόσο τα συγκεκριμένα, όσο και όλα όσα (συνολικά τέσσερις και πλέον χιλιάδες για το 2024) διατυπώθηκαν και υποβλήθηκαν είτε τηλεφωνικά και εγγράφως είτε μέσω της πλατφόρμας Novoville.

«Αυτή τη στιγμή δεν υφίσταται καταγεγραμμένο αίτημα δημότη που να μην έχει ικανοποιηθεί. Μεριμνούμε για την άμεση και καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των δημοτών. Φροντίζουμε για την αποτελεσματική διαχείριση του πρασίνου» τονίζει σε δήλωσή του, ο κος Τσιουκάνης.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι οι δημότες για αιτήματα που αφορούν κλαδεύσεις και αποκομιδή κλαδιών μπορούν να απευθύνονται στα τηλέφωνα 2351 350581 & 584 ή να τα διατυπώνουν μέσω της πλατφόρμας novoville.

Σχετικά Άρθρα

Με δύο νέα φορτηγά ενισχύθηκε ο στόλος του Δήμου Πετρούπολης

otavoice

Αύριο η 32η εθελοντική Αιμοδοσία στον Δήμο Σαρωνικού

otavoice

Σ. Καννής: «Aξιόλογο και πολύπλευρο το έργο του Γραφείου Εθελοντισμού»

otavoice

Με 600 ευρώ πριμοδοτεί ο δήμος Άνδρου κάθε γιατρό που θα αναλάβει υπηρεσία στο νησί

otavoice

O Δήμαρχος Ηρακλείου Κρήτης στην παραλαβή αιθουσών για ΕΝΕΕΓΥΛ-ΕΕΕΕΚ

otavoice

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού ITB Berlin

otavoice