OTA VOICE
Αυτοδιοικητικά Νέα Δήμοι Ροή Ειδήσεων ΟΤΑ

«Ημέρα ευαισθητοποίησης για την παχυσαρκία» στον Δ. Αγίας Βαρβάρας

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η δράση «Ημέρα Ευαισθητοποίησης για την Παχυσαρκία» που διοργανώθηκε από τον Δήμο Αγίας Βαρβάρας και το Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων (ΕΔΔΥΠΠΥ) του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.

Η δράση έλαβε χώρα το Σάββατο 10 Μαΐου 2025 και ώρες 10.30-13.30, στο Α’ ΚΑΠΗ του δήμου μας, στην οδό Καλαντζάκου αρ.7.

Χαιρετισμούς απηύθυναν ο αντιδήμαρχος υγείας του δήμου μας, ιατρός, κ. Χρήστος Βασιλείου και ο Πρόεδρος του ΕΔΔΥΠΠΥ και του ΙΣΑ κ. Γεώργιος Πατούλης.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε ομιλία με θέμα: «Παχυσαρκία: Ο ύπουλος κίνδυνος για την υγεία και Γενικές Αρχές Αντιμετώπισης της», με ομιλητή τον κ. Δημήτριο Γουγουρέλα MD, PhD, Γενικό Οικογενειακό Ιατρό, με μετεκπαίδευση στον Σακχαρώδη Διαβήτη.

Επίσης πραγματοποιήθηκαν δωρεάν εξετάσεις λιπομέτρησης, σακχάρου, χοληστερίνης και αρτηριακής πίεσης.

Η εξέταση της λιπομέτρησης έγινε με την πολύτιμη συμβολή της κας Μαρίας-Νεκταρίας Γελαδάκη, Διαιτολόγου Διατροφολόγου.

Στη δράση συμμετείχαν ο επισκέπτης υγείας Δημήτριος Ανδρούτσος, η νοσηλεύτρια Παρασκευή Φυλακούρη και ο γυμναστής Κωνσταντίνος Τσολομύτης.

Η δράση ήταν υπό της αιγίδα της Ελληνικής Ιατρικής Εταιρείας Παχυσαρκίας.

Σχετικά Άρθρα

Δ.Καστοριάς: Αποκατάσταση φθορών στο Δημοτικό Πάρκο της περιοχής Χλόη

otavoice

Λ. Κυρίζογλου: “Η Τοπική Αυτοδιοίκηση στηρίζει τη συμπερίληψη στον Αθλητισμό”

otavoice

Ορκωμοσία και ανάληψη καθηκόντων νέας μόνιμης υπαλλήλου στον Δήμο Καρπάθου

otavoice

Προς υλοποίηση οι νέες αθλητικές εγκαταστάσεις του Δημοτικού Γηπέδου Σκύρου

otavoice

Δ. Χάλκης: Εγκαίνια νέου Αρχαιολογικού Μουσείου – Επαναλειτουργία της Παναγίας της Χωριανής

otavoice

Δ. Ιεράπετρας: Υπεγράφη η 1η συμπληρωματική σύμβαση για το δίκτυο συλλογής λυμάτων

otavoice