OTA VOICE
Αυτοδιοικητικά Νέα Δήμοι Ροή Ειδήσεων ΟΤΑ

Συγχαρητήριο μήνυμα Δημάρχου Γορτυνίας στην χρυσή Μ.Φ. Τζιβελέκη

Συγχαρητήριο μήνυμα απέστειλε o Δήμαρχος Γορτυνίας, Ευστάθιος Κούλης, στην αθλήτρια Μαρία – Φανουρία Τζιβελέκη για το χρυσό μετάλλιο που κατέκτησε στην Παρακολύμβηση Νέων Ευρώπης.

Ο κ. Κούλης στην ανακοίνωσή του αναφέρει:

Αγαπητή μας Μαρία – Φανουρία,

Με αισθήματα βαθιάς συγκίνησης και υπερηφάνειας, σου απευθύνω εκ μέρους του Δήμου Γορτυνίας – αλλά και προσωπικά – τα πιο θερμά συγχαρητήρια για τη σπουδαία σου διάκριση στους Ευρωπαϊκούς Παρα-Αγώνες Νέων (European ParaYouth Games) στην Κωνσταντινούπολη.

Μόλις 15 χρονών κι όμως κατάφερες να ανέβεις στην κορυφή της Ευρώπης, να σταθείς με τόλμη και περηφάνια στο πιο ψηλό σκαλί του βάθρου, να υψώσεις την ελληνική σημαία και να κάνεις όλους εμάς να συγκινηθούμε βαθιά.

Από τη συμμετοχή σου στους Παραολυμπιακούς Αγώνες «Παρίσι 2024» όπου έγραψες το δικό σου κεφάλαιο στην ιστορία του ελληνικού αθλητισμού εκπροσωπώντας την πατρίδα μας με ήθος, σεμνότητα και περηφάνια, φάνηκε ότι θα ακολουθήσουν μεγαλύτερες επιτυχίες σου.

Η κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στην κατηγορία S5 της παρακολύμβησης δεν είναι απλώς μια μεγάλη αθλητική επιτυχία. Είναι ένα ηχηρό μήνυμα δύναμης, πίστης και ελπίδας. Είναι η απόδειξη πως όταν η ψυχή είναι προσηλωμένη σε έναν στόχο, τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο.

Πίσω από το μετάλλιο που λάμπει, εμείς βλέπουμε έναν χαρακτήρα που λάμπει περισσότερο: ένα κορίτσι με πάθος, καρδιά και αξιοπρέπεια. Είσαι έμπνευση για όλους μας. Για τους συνομηλίκους σου, για τους ανθρώπους με αναπηρία, για κάθε έναν που παλεύει καθημερινά να ξεπεράσει τα όριά του.

Καταγόμενη εκ μητρός από την ιστορική Δημητσάνα, εγγονή του αγαπητού συμπατριώτη και φίλου Γιάννη Τσιάπα, φέρνεις τιμή και φως στη Γορτυνία μας και σε όλη την Ελλάδα. Ως Δήμαρχος Γορτυνίας, δεσμεύομαι ότι θα σταθούμε αρωγοί σε κάθε προσπάθεια που ενισχύει τον Παραολυμπιακό Αθλητισμό και τους Αθλητές ΑμεΑ, με σεβασμό, συνέπεια και ευαισθησία.

Γιατί ο αθλητισμός ΑμεΑ είναι κομμάτι της ψυχής μας και εσύ, Μαρία – Φανουρία, είσαι το πιο φωτεινό του πρόσωπο.

Με αγάπη, εκτίμηση και βαθύ θαυμασμό,

Ο Δήμαρχος Γορτυνίας

Ευστάθιος Χαρ. Κούλης

Σχετικά Άρθρα

Πένθος για τον δήμαρχο Θέρμης: Έφυγε από τη ζωή η σύζυγός του, Δέσποινα Παπαδοπούλου

otavoice

Αλ. Κολιάδης: «Ομολογία αποτυχίας και αντισυνταγματικό οξύμωρο η νέα διάταξη για την ΕΤΑΔ»

otavoice

Δ.Πειραιά: Ισχυρό μήνυμα ζωής από την 7η Σκυταλοδρομία Αγάπης «Βασίλης Τοκάκης»

otavoice

Συμμετοχή του ΣΠΑΥ στις αυτοψίες του Υπ. Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας στον Υμηττό

otavoice

Χ. Δούκας: «Νέες προοπτικές για την πολιτιστική και οικονομική ανάπτυξη της Αθήνας»

otavoice

Νέος υπάλληλος στην ύδρευση του Δήμου Ύδρας

otavoice