OTA VOICE
Αυτοδιοικητικά Νέα Δήμοι Ροή Ειδήσεων ΟΤΑ

Συνάντηση εργασίας του Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων με τον Δήμαρχο Βόρειας Κέρκυρας

Σε ιδιαίτερα ουσιαστικό και εποικοδομητικό κλίμα πραγματοποιήθηκε η συνάντηση εργασίας του Δημάρχου Βόρειας Κέρκυρας κ. Γιώργου Μαχειμάρη με τον Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων κ. Ιωάννη Τρεπεκλή παρουσία του συνόλου της Δημοτικής Αρχής, υπηρεσιακών στελεχών της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων και του Δήμου Βόρειας Κέρκυρας στην έδρα του Δήμου στην Αχαράβη.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης αρχικά τέθηκαν αναλυτικά οι σοβαρές συνέπειες που εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν οι τοπικές κοινωνίες μετά την καταστροφική πυρκαγιά του 2023 στην περιοχή των Λουτσών, αλλά και μετά τα ακραία καιρικά φαινόμενα του Νοεμβρίου 2025 και του Φεβρουαρίου 2026, τα οποία προκάλεσαν σημαντικές ζημιές σε υποδομές και δημοτικά δίκτυα.

Τονίστηκε το γεγονός ότι παρά τις συνεχείς εκκλήσεις του Δήμου και τις καταγεγραμμένες αυτοψίες κλιμακίων των αρμόδιων Υπουργείων, μέχρι σήμερα η Πολιτεία κωφεύει και αδιαφορεί στις επείγουσες χρηματοδοτικές ανάγκες.

Η Δημοτική Αρχή υπογράμμισε την ανάγκη άμεσης στήριξης και επιτάχυνσης των διαδικασιών για έργα και παρεμβάσεις που αφορούν την καθημερινότητα, την ασφάλεια και την ποιότητα ζωής των πολιτών.

Ο Περιφερειάρχης άκουσε με ιδιαίτερη προσοχή τις θέσεις και τις προτάσεις της Δημοτικής Αρχής, ενώ πραγματοποιήθηκε εκτενής συζήτηση για την αξιοποίηση χρηματοδοτικών εργαλείων και προγραμμάτων.

Μεταξύ άλλων συζητήθηκαν:

  • τα προγράμματα κοινωνικής πολιτικής και αντιμετώπισης της κοινωνικής και παιδικής φτώχειας,
  • η ενίσχυση των κοινωνικών δομών του Δήμου, όπως το ΚΗΦΗ, το Κέντρο Κοινότητας και το πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι»,
  • τα ζητήματα σχολικής στέγης και ενεργειακής αναβάθμισης σχολικών και δημοτικών υποδομών,
  • τα έργα ύδρευσης και εκσυγχρονισμού δικτύων,
  • τα έργα οδοποιίας του νομαρχιακού, επαρχιακού, δημοτικού και αγροτικού οδικού δικτύου,
  • τα θέματα πολιτικής προστασίας, αντιπλημμυρικών έργων και καθαρισμού ρεμάτων,
  • η λειτουργία Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων (ΣΜΑ), η δημιουργία Πράσινου Σημείου και συνολικά η διαχείριση απορριμμάτων,
  • η προστασία των ακτογραμμών και η αντιμετώπιση της διάβρωσης των ακτών,
  • η ανάγκη ενίσχυσης αθλητικών και κοινωνικών υποδομών.
  • η ανάγκη ενίσχυσης και επέκτασης των προγραμμάτων κουνουποκτονίας.

Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με κοινή βούληση για συνέχιση της συνεργασίας μεταξύ Δήμου Βόρειας Κέρκυρας και Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, με στόχο την προώθηση ουσιαστικών λύσεων και αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την περιοχή.

Σχετικά Άρθρα

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το Exclusive Greek Tourism Workshop στον Έβρο

otavoice

Στ. Αρναουτάκης: «Κορυφαία στρατηγική προτεραιότητα η βιώσιμη ανάπτυξη της ενδοχώρας»

otavoice

Θεσσαλία: Ενημερωτική συνάντηση για τα Σχέδια Βελτίωσης και τους Νέους Αγρότες

otavoice

Θεσσαλονίκη: Εγκαινιάστηκε το Μητροπολιτικό Πάρκο Παύλου Μελά

otavoice

Ο Δήμαρχος Καλαμάτας στο New European Bauhaus Festival στα Ιωάννινα

otavoice

Ολοκληρώθηκαν οι τριήμερες εργασίες στελεχών του ΟΟΣΑ στην Π.Δ.Ε.

otavoice