Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, προχώρησε σήμερα σε νέα σύμβαση για την πλήρη συντήρηση και αναβάθμιση του δικτύου φωτεινής σηματοδότηση για να εξασφαλίσει την ομαλή και ασφαλή κυκλοφορία για οχήματα και πεζούς.
Τη Σύμβαση υπέγραψε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριος Φαρμάκης και περιλαμβάνει:
- Πλήρη επιτήρηση και αποκατάσταση βλαβών σε 275 κόμβους.
- Αναβάθμιση εξοπλισμού με παρεμβάσεις σε ιστούς, φανάρια, κομβία πεζών και καλωδιακά δίκτυα.
- Ενίσχυση των Κέντρων Φωτεινής Σηματοδότησης για την άμεση θέση του εξοπλισμού σε λειτουργία όταν παρουσιάζεται πρόβλημα.
Το έργο είναι χρηματοδοτούμενο από το ΠΠΑ Δυτικής Ελλάδας.
Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συνεχίζει να επενδύει στις υποδομές της, βάζοντας την προστασία της ανθρώπινης ζωής και την καθημερινή ασφάλεια στην πρώτη γραμμή!

