Μια σημαντική παρέμβαση για την περαιτέρω εξασφάλιση της απρόσκοπτης υδροδότησης στα Πυργαδίκια βρίσκεται σε εξέλιξη!
Όπως αναφέρει με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Δήμαρχος Αριστέλη Στέλιος Βαλιάνος:
“Oλοκληρώθηκε η κατασκευή νέας γεώτρησης σε βάθος 204 μέτρων και τα αποτελέσματα στην ανόρυξη του νερού είναι εντυπωσιακά.
Προχωρά η κατασκευή δικτύου , η εφαρμογή ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων άντλησης και η ηλεκτροδότηση της εγκατάστασης ώστε να φτάσουμε στον τελικό στόχο: να φτάσει το νερό στη μονάδα φίλτρανσης και από εκεί στα σπίτια και στις επιχειρήσεις των δημοτών στα Πυργαδίκια.
Μετά την τελευταία μας γενναία παρέμβαση στην περιοχή “Καλάκι”, άλλη μια προσπάθεια μας φαίνεται ότι στέφεται από επιτυχία για το θέμα του νερού στα Πυργαδίκια .

