OTA VOICE
Αυτοδιοικητικά Νέα Περιφέρειες Ροή Ειδήσεων ΟΤΑ

Συνάντηση Αντιπεριφερειάρχη Κιλκίς με τον Υπουργό Υγείας

Ο Αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Κιλκίς Ανδρέας Βεργίδης υποδέχθηκε χθες, Τετάρτη 3 Ιουνίου, στο Διοικητήριο, τον Υπουργό Υγείας Αδωνι Γεωργιάδη.

Στη συνάντηση, παρουσία του αντιπροέδρου της Βουλής των Ελλήνων βουλευτή Κιλκίς Γεωργίου Γεωργαντά και της περιφερειακής συμβούλου Αναστασίας Σωτηριάδου έμφαση δόθηκε σε θέματα υγείας, με τον αντιπεριφερειάρχη να ενημερώνει -μεταξύ άλλων- τον υπουργό για τη στήριξη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στις δομές υγείας του νομού σε ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό, καθώς και για άλλες παρεμβάσεις ανάλογου ενδιαφέροντος.

Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με αναμνηστικά δώρα προς τον υπουργό Υγείας.

Σχετικά Άρθρα

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το Exclusive Greek Tourism Workshop στον Έβρο

otavoice

Στ. Αρναουτάκης: «Κορυφαία στρατηγική προτεραιότητα η βιώσιμη ανάπτυξη της ενδοχώρας»

otavoice

Θεσσαλία: Ενημερωτική συνάντηση για τα Σχέδια Βελτίωσης και τους Νέους Αγρότες

otavoice

Θεσσαλονίκη: Εγκαινιάστηκε το Μητροπολιτικό Πάρκο Παύλου Μελά

otavoice

Ο Δήμαρχος Καλαμάτας στο New European Bauhaus Festival στα Ιωάννινα

otavoice

Ολοκληρώθηκαν οι τριήμερες εργασίες στελεχών του ΟΟΣΑ στην Π.Δ.Ε.

otavoice