OTA VOICE
Ειδήσεις Πολιτική Ροή Ειδήσεων Γενική

Μετρό: Κλειστοί έως και την Πέμπτη τέσσερις σταθμοί – Από τις 21:00

Μέχρι την Πέμπτη 08/05 οι σταθμοί στη Γραμμή 2 του Μετρό Ελληνικό, Αργυρούπολη, Άλιμος και Ηλιούπολη θα κλείνουν στις 9 το βράδυ και ως τη λήξη της κυκλοφορίας, λόγω τεχνικών εργασιών για την εγκατάσταση δικτύου 5G.

Η κυκλοφορία στη Γραμμή 2 κατά το παραπάνω χρονικό διάστημα θα διεξάγεται στο τμήμα Άγιος Δημήτριος – Ανθούπολη.

Για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού δρομολογείται από τον ΟΑΣΑ η προσωρινή, κυκλική λεωφορειακή γραμμή Χ12. Η Αφετηρία και το Τέρμα της ορίζεται στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του σταθμού Μετρό «Αγ. Δημήτριος», μαζί με την Αφετηρία της γραμμής 109. Στον σταθμό «Ελληνικό» θα γίνεται επιβίβαση και αποβίβαση στη στάση «ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ» προς Γλυφάδα.

Σχετικά Άρθρα

Χριστοδουλίδης: Προς 5+1 διάσκεψη για επανέναρξη συνομιλιών

otavoice

Ανακοινώθηκε ο μίνι ανασχηματισμός – Ποιοι μπαίνουν στην κυβέρνηση

otavoice

ΕΕ σε Αλβανία: Το σχέδιο για θέρετρο Κούσνερ μπορεί να επηρεάσει την ενταξιακή πορεία της χώρας

otavoice

Παραιτήθηκε ο Γ.Γ. του ΥΠΕΝ, Ευθύμιος Μπακογιάννης – Ο γαμπρός του στο κύκλωμα με τις πολεοδομίες

otavoice

Ζελένσκι προς Στάρμερ: Η Ουκρανία χρειάζεται επιπλέον πυραύλους

otavoice

Στην Ευελπίδων οδηγείται σήμερα ο 37χρονος Παλαιστίνιος που συνελήφθη για συμμετοχή στη Χαμάς

otavoice