Το σύνθημα «Ακούστε καλά τι λένε οι φοιτητές, στήριξη ζητάμε και όχι διαγραφές» κυριαρχεί στην κινητοποίηση που γίνεται στο Σύνταγμα, με τους Φοιτητικούς Συλλόγους της Αθήνας να μεταφέρουν το μήνυμα ότι το νομοσχέδιο των διαγραφών και της καταστολής, απορρίπτεται, την ώρα που το επίμαχο νομοσχέδιο συζητιέται στην Ολομέλεια της Βουλής.
Το κάλεσμα για την κινητοποίηση είχε γίνει από φοιτητικούς συλλόγους, καθότι, σήμερα, με την ολοκλήρωση της διαβούλευσης, συζητείται στην Ολομέλεια της Βουλής το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας για την ανώτατη εκπαίδευση, το οποίο, μεταξύ άλλων, αφορά θέματα ασφάλειας στα πανεπιστημιακά ιδρύματα και τις διαγραφές φοιτητών. Το πολυσυζητημένο αυτό θέμα, το οποίο όμως δεν αναμένεται να εφαρμόζεται καθολικά, καθώς θα υπάρχουν ευνοϊκοί αστερίσκοι, για όσους το έχουν πραγματικά ανάγκη: πχ για γονείς, άτομα με αναπηρίες και εγκυμονούσες.

«Απαιτούμε μέτρα στήριξης & όχι διαγραφές», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση που εξέδωσαν από κοινού οι φοιτητικοί σύλλογοι της Αθήνας, στην οποία και απευθύνουν το κάλεσμα.
«Τη στιγμή που χιλιάδες φοιτητές βρίσκονται αβοήθητοι αντιμετωπίζοντας το ανυπέρβλητο εμπόδιο του κόστους σπουδών, της αναζήτησης φοιτητικής στέγης, και ενώ τα πανεπιστήμια ασφυκτιούν από την υποχρηματοδότηση, η κυβέρνηση επιλέγει να φέρει νέα μέτρα καταστολής, τις διαγραφές φοιτητών που παλεύουν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους και ταυτόχρονα με fast track διαδικασίες, χωρίς καμία πρόβλεψη, δίνει το “πράσινο φως” να βαφτιστούν τα ιδιωτικά κολέγια πανεπιστήμια», σημειώνουν στο κάλεσμά τους.
«Καταγγέλλουμε τα αδιανόητα μέτρα καταστολής που στοχεύουν στον περιορισμό της αγωνιστικής δράσης», συμπληρώνουν επίσης.

Παρά τις αρχικές ενστάσεις σε σημεία του νομοσχεδίου, με το τέλος της Έκτακτης Συνόδου, που πραγματοποίησαν οι Πρυτάνεις, εξέφρασαν, μεταξύ άλλων, μέσω σχετικής ανακοίνωσης, την ικανοποίηση τους που ελήφθησαν υπόψιν σε ένα βαθμό οι προτάσεις της Συνόδου ως προς τις διαγραφές φοιτητών στην τελική διαμόρφωση των άρθρων του νομοσχεδίου.
Σε ό,τι αφορά τα Θρησκεύματα περιλαμβάνει και την αναγνώριση νομικού προσώπου στη χώρα μας της Ιεράς Μονής Αγίας Αικατερίνης του Σινά μετά από 15 αιώνες.

