OTA VOICE
Ειδήσεις Πολιτική Ροή Ειδήσεων Γενική

ΗΠΑ: Η Γερουσία ενέκρινε το νομοσχέδιο για το τέλος του 41ήμερου shutdown

Η πλειοψηφία της Γερουσίας των Ηνωμένων Πολιτειών ψήφισε τη Δευτέρα υπέρ του νομοσχεδίου που στοχεύει να τερματίσει το μεγαλύτερο σε διάρκεια κλείσιμο της ομοσπονδιακής κυβέρνησης, το οποίο διήρκεσε 41 ημέρες.

Το κείμενο θα διαβιβαστεί πλέον στη Βουλή των Αντιπροσώπων, που θα κληθεί να ψηφίσει επ’ αυτού μέσα στην εβδομάδα.

Το νομοσχέδιο εγκρίθηκε με 60 ψήφους υπέρ έναντι 40 κατά και σε αυτή τη – δεύτερη κατά σειρά – ψηφοφορία, κατόπιν συμβιβασμού του ρεπουμπλικανικού κόμματος του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ και μερικών γερουσιαστών της αντιπολίτευσης, που όμως προκαλεί οργή σε πολλούς δημοκρατικούς.

Το μέτρο έρχεται να βάλει τέλος στην πιο μακροχρόνια διακοπή λειτουργίας κυβέρνησης στην αμερικανική ιστορία, η οποία είχε σημαντικές επιπτώσεις σε δημόσιες υπηρεσίες και εργαζομένους.

Πηγές: Reuters, AFP

Σχετικά Άρθρα

Σκανδιναβία και Βαλτική στηρίζουν την ένταξη της Ουκρανίας σε ΝΑΤΟ και ΕΕ

otavoice

Προειδοποίηση από το Ιράν: «Αν δούμε άλλη σημαία ή ακουστούν συνθήματα στο Μουντιάλ, θα διακόψουμε τον αγώνα»

otavoice

Γκουτέρες: «Βαθιά ανήσυχος» για τη νέα κλιμάκωση στη Μέση Ανατολή

otavoice

ΠΑΣΟΚ για predator: Η δικαιοσύνη οφείλει να καλέσει τους Ντίλιαν και Δημητριάδη

otavoice

«Μας βιντεοσκοπούσαν και γελούσαν» – Παλαιστίνιοι περιγράφουν τον βιασμό τους από τις ισραηλινές δυνάμεις

otavoice

Υψηλή θερμοκρασία και άπνοια συντηρούν το φυτοπλαγκτόν στον Θερμαϊκό

otavoice