«Ο δυναμικός κλάδος της ιχθυοκαλλιέργειας έχει όλα εκείνα τα στοιχεία να καταστεί βασικός πυλώνας του πρωτογενή τομέα της Περιφέρειάς μας» επεσήμανε ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης, Θεόδωρος Βασιλόπουλος κατά την διάρκεια του 3ου Συμποσίου με τίτλο «Μετασχηματισμός και ανθεκτικότητα της ελληνικής ιχθυοκαλλιέργειας προς μια κοινωνικά αποδεκτή και περιβαλλοντικά βιώσιμη ανάπτυξη» που πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2023, στην Αθήνα.
Στο Συμπόσιο που τελούσε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων , του Πανεπιστημίου Πατρών και την ουσιαστική στήριξη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας (με την Αγροδιατροφική Σύμπραξη), κατατέθηκαν απόψεις και προβληματισμοί για το μέλλον της ιχθυοκαλλιέργειας στην χώρα με τον υπουργό,Λευτέρη Αυγενάκη να επισημαίνει σε ότι αφορά στην οικονομική βιωσιμότητα των επιχειρήσεων: «Είμαστε υποχρεωμένοι να λύσουμε τα ζωτικά προβλήματα να προχωρήσουμε στον στρατηγικό σχεδιασμό για τους στόχους που έχουμε βάλει και είναι η μέση αύξηση της ετήσιας παραγωγής έως το 2025 κατά 3% και έως το 2030 έως 5%», ενώ κάλεσε τους εκπροσώπους του κλάδου να συστήσουν μια διεπαγγελματική δομή που θα διευκολύνει της συζητήσεις.
Στην τοποθέτησή του ο Αντιπεριφερειάρχης αναφέρθηκε στο αποτύπωμα του κλάδου στην περιοχή (κυρίαρχα στην Περιφερειακή Ενότητα Αιτωλοακαρνανίας) επισημαίνοντας μεταξύ άλλων:
«Αυτά τα χρόνια αναπτύχθηκαν τέσσερις στρατηγικές, όσον αφορά στην ανάπτυξη και την εκπαίδευση, την οργάνωση των υπηρεσιών, το χωροταξικό και την επιλογή των καλύτερων ποιοτικά προϊόντων. Στο χέρι μας είναι να αναπτύξουμε κεντρικά μια καλύτερη στρατηγική και να αυξήσουμε τους τζίρους. Επικεντρωθήκαμε στην καμπάνια Western Greece Seafood με χρηματοδότηση σχεδόν ένα εκατομμύριο ευρώ από το πρόγραμμα Αλιείας και Θάλασσας που τυπικά ολοκληρώνεται στο τέλος της χρονιάς με την παρουσία των επιχειρήσεων και των αλιευμάτων της περιοχής σε εκθέσεις σε όλο τον κόσμο. Με τοποθέτηση στα ντελικατέσεν είδη, τα αλιεύματα της Δυτικής Ελλάδας διεκδικούν κεντρικό ρόλο στις κουζίνες των καλών εστιατορίων αλλά και των foodies καταναλωτών.»