Δυστυχώς κανείς δεν είναι διατεθειμένος να χαλάσει τον μικρόκοσμο του ακόμη και όταν είναι εξώφθαλμα ψεύτικος. Κανείς δεν θέλει να ακούσει αλήθειες που καταρρίπτουν το μύθο του και προτιμά να ζει μέσα σε μια εικονική πραγματικότητα.
Σχολιάζει ο Αθανάσιος Μπέλτσος
Αυτή για μένα είναι και η κορυφαία ανίατη αρρώστεια της κοινωνίας μας, η οποία δεν μας αφήνει να φτιάξουμε έναν κόσμο ανθρώπινο, χωρίς εξαρτήσεις και καρκινώματα. Έναν κόσμο που θα στηρίζεται σε αξίες. Ένα κόσμο που δεν θα διχάζεται για ψεύτικες φανέλες, που δεν θα ακολουθεί αρρωστημένα, ανήθικα πρόσωπα, που δεν θα θεοποιεί πρεζάκηδες, κακοποιούς, που θα αναζητά την επιτυχία μέσα από την ποιότητα και όχι από την συναλλαγή. Γιατί ο σκοπός δεν αγιάζει πάντα όλα τα μέσα….
Ναι, δεν είμαστε έτοιμοι να ακούσουμε αλήθειες και όποιος τολμά να μας τις αραδιάσει του κολλάμε ταμπέλες, όπως κόλλαγαν κάποτε στους τεντιμπόιδες… στους συνωμοσιολόγους και ψεκασμένους.
Σε αυτό επενδύει το σύστημα εξουσίας για να επιβιώνει και να ελέγχει τις μάζες.

