OTA VOICE
Ροή Ειδήσεων Γενική

Hellenic Train: «Στον κατάλογο επιβατών είναι μόνο όσοι αγόρασαν διαδικτυακά εισιτήριο»

Την πρώτη αναλυτική ανακοίνωση για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη που στοίχισε τη ζωή σε 57 άτομα εξέδωσε το Σάββατο (4/3) η Hellenic Train, δηλώνοντας πως συνεργάζεται στενά με τους διασώστες και τους φορείς ήδη από τις πρώτες στιγμές μετά το δυστύχημα καθώς και πως προσφέρει με κάθε τρόπο τη στήριξή της στους συγγενείς των θυμάτων.

Δίνει διευκρινίσεις για τον αριθμό των επιβατών αναφέροντας πως μόνο τα ονόματα των επιβατών που είχαν αγοράσει διαδικτυακό εισιτήριο περιλαμβάνει ο κατάλογος που παρέδωσε η Hellenic Train στις Αρχές καθώς και ότι δεν υπήρχαν φιάλες υγραερίου στο τρένο.

 

Ολόκληρη η ανακοίνωση της εταιρείας έχει ως εξής:

«Οι ημέρες που διανύουμε είναι ιδιαίτερα δύσκολες για όλη τη χώρα και για την εταιρεία μας, η οποία έχασε 9 εργαζόμενους στο δυστύχημα. Η Hellenic Train εκφράζει τα συλλυπητήριά της στους συγγενείς των θυμάτων στους οποίους προσφέρει με κάθε τρόπο την στήριξή της. Η Hellenic Train, εταιρεία επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών, συνεργάζεται στενά με τους διασώστες και τους φορείς ήδη από τις πρώτες στιγμές μετά το δυστύχημα που προκλήθηκε από τη σύγκρουση των δύο συρμών στα Τέμπη, στο ύψος του Ευαγγελισμού.

Το προσωπικό της Hellenic Train βρισκόταν από την πρώτη στιγμή στον τόπο του δυστυχήματος και παρείχε υποστήριξη, σε συνεργασία με τις αρχές, την Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας και τις ομάδες διάσωσης, ενώ μέσω της Υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας υποστήριξε την κινητοποίηση των ψυχολόγων που θα βρίσκονταν στα νοσοκομεία.

Επιπλέον, η Hellenic Train παρείχε λεωφορεία για να διευκολύνει τη μεταφορά των επιβατών που κατάφεραν να αποβιβαστούν προκειμένου να μεταφερθούν στη Θεσσαλονίκη που ήταν ο τελικός προορισμός. Αμέσως μετά το συμβάν, τέθηκε σε πλήρη λειτουργία ειδικό τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας, με σκοπό να παρέχει πληροφορίες και να παραπέμπει στις αρμόδιες αρχές για πληροφορίες σχετικά με το ατύχημα.

Στους υπεραστικούς συρμούς, όλα τα εισιτήρια αντιστοιχούν σε συγκεκριμένες θέσεις και, ως εκ τούτου, ανεξαρτήτως τρόπου αγοράς, είτε μέσω διαδικτύου είτε μέσω του εκδοτηρίου ή στο τρένο, ο αριθμός των εισιτηρίων που πωλούνται δεν μπορεί ποτέ να υπερβαίνει τον αριθμό των διαθέσιμων θέσεων.

Η Hellenic Train επιβεβαιώνει ότι δεν υπάρχουν φιάλες υγραερίου στο τρένο. Ο εξοπλισμός εξυπηρέτησης στο βαγόνι του εστιατορίου είναι ηλεκτρικός.

Η εταιρεία συνεχίζει το έργο της, βοηθώντας και υποστηρίζοντας τα θύματα, σε στενή συνεργασία με το Υπουργείο Μεταφορών και όλες τις αρμόδιες αρχές» .

Σχετικά Άρθρα

Μητσοτάκης Γ.Σ. του ΟΗΕ: Η Ελλάδα υποστηρίζει εκεχειρία 21 ημερών και διάλογο αποκλιμάκωσης

otavoice

ΟΗΕ – Αμπάς: Σταματήστε να στέλνετε όπλα στο Ισραήλ – Δεν αξίζει να είναι μέλος του ΟΗΕ

otavoice

Χεζμπολάχ: Πλήξαμε την ισραηλινή πόλη Σάφεντ με 80 ρουκέτες

otavoice

Το καλό κλίμα της Νέας Υόρκης! Πηγές ΥΠΕΞ Τουρκίας: η Ελλάδα διαπράττει παραβιάσεις χωρικών υδάτων στο Αιγαίο

otavoice

ΕΟΔΥ: 509 εισαγωγές, 7 νέες διασωληνώσεις και 14 θάνατοι από COVID-19

otavoice

Πάνος Μουζουράκης σε δικαστές: “Θα εμπιστευόμουν με «κλειστά μάτια» την κόρη μου στον πάτερ Αντώνιο”

otavoice