OTA VOICE
Πολιτική Ροή Ειδήσεων Γενική

Χαλκιδική: Το φθινόπωρο η πρώτη πύλη εισόδου υδροπλάνου στο Κάνιστρο Κασσάνδρας

Το φθινόπωρο αναμένεται η πρώτη προσθαλάσσωση υδροπλάνου στη Χαλκιδική στο πλαίσιο πιλοτικού προγράμματος, μετά την πρόσφατη έγκριση του πρώτου Υδάτινου Πεδίου πανελλαδικά, στο Κάνιστρο Κασσάνδρας.

Τον χρονικό ορίζοντα προσδιόρισε σε δηλώσεις του στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM» o κ.Τάσος Γκόβας, πρόεδρος της εταιρίας «Ελληνικά Υδατοδρόμια», η οποία επιλέχθηκε ως ανάδοχος για την υλοποίηση της έγκρισης του Υδάτινου Πεδίου.

Κάνοντας λόγο για σημαντικό πρώτο βήμα προς την υλοποίηση του σχεδιασμού δημιουργίας δικτύου Υδατοδρομίων και Υδάτινων Πεδίων στην ελληνική επικράτεια, ο κ. Γκόβας τόνισε ότι δημιουργείται «μία πρωτοποριακή πύλη εισόδου με πτητικό μέσο σε μία περιοχή, όπως είναι η Κασσάνδρα Χαλκιδικής, που δεν έχει αεροδρόμιο».

Η έγκριση του πρώτου Υδάτινου Πεδίου, όπως ανακοινώθηκε από την «Ελληνικά Υδατοδρόμια», στο Κάνιστρο Κασσάνδρας Χαλκιδικής εκδόθηκε από το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού σε συνεργασία με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και το Υπουργείο Ναυτιλίας. Η «Med Sea Ηealth Α.Ε» ανέλαβε την κατασκευή του στο Miraggio Thermal Spa Resort 5*.

«Το φθινόπωρο αναμένεται να ξεκινήσει ένα πιλοτικό πρόγραμμα και αν έρθει το πρώτο υδροπλάνο θα πραγματοποιήσει πτήση στην Κασσάνδρα για να μπορέσουν να δουν δια ζώσης, όλοι ενδιαφερόμενοι επαγγελματίες του τουρισμού και οι τοπικοί φορείς τη χρήση του» δήλωσε ο κ. Γκόβας.

Ένα γκρουπ τουριστών, όπως περιέγραψε, θα μπορεί να έρχεται στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης και από εκεί να επιβιβάζεται σε ένα υδροπλάνο αμφίβιο (με τροχούς που μπαίνουν μέσα στους πλωτήρες και κατεβαίνουν δίνοντας τη δυνατότητα προσγείωσης σε χερσαίο αεροδρόμιο). Το αμφίβιο σκάφος θα απογειώνεται από το αεροδρόμιο και θα προσθαλασσώνεται στο Υδάτινο Πεδίο στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής σε μία πτήση διάρκειας 20 λεπτών.

«Τα Υδάτινα Πεδία είναι μία πολύ απλή μορφή Υδατοδρομίων, δεν χρειάζεται αδειοδότηση, δεν χρειάζεται να έχουν υποδομές στο χερσαίο τους κομμάτι, οικίσκους για το check-in των επιβατών, ούτε ό,τι άλλο απαιτείται σε ένα αδειοδοτημένο Υδατοδρόμιο» εξήγησε ο πρόεδρος της «Ελληνικά Υδατοδρόμια», η οποία εξειδικεύεται στην μελέτη, κατασκευή, αδειοδότηση και λειτουργία Υδατοδρομίων.

Στο Υδάτινο Πεδίο, όπως τόνισε, δίνεται μία έγκριση των θαλασσοδιαδρόμων, δηλαδή έχει χωροθετηθεί και αποτυπωθεί που θα είναι οι θαλασσοδιάδρομοι, οι οποίοι θα χρησιμοποιούνται από τους πιλότους των υδροπλάνων, ώστε να ολοκληρώνεται με απόλυτη ασφάλεια μία πτήση.

Σχετικά Άρθρα

Μητσοτάκης Γ.Σ. του ΟΗΕ: Η Ελλάδα υποστηρίζει εκεχειρία 21 ημερών και διάλογο αποκλιμάκωσης

otavoice

ΟΗΕ – Αμπάς: Σταματήστε να στέλνετε όπλα στο Ισραήλ – Δεν αξίζει να είναι μέλος του ΟΗΕ

otavoice

Χεζμπολάχ: Πλήξαμε την ισραηλινή πόλη Σάφεντ με 80 ρουκέτες

otavoice

Το καλό κλίμα της Νέας Υόρκης! Πηγές ΥΠΕΞ Τουρκίας: η Ελλάδα διαπράττει παραβιάσεις χωρικών υδάτων στο Αιγαίο

otavoice

ΕΟΔΥ: 509 εισαγωγές, 7 νέες διασωληνώσεις και 14 θάνατοι από COVID-19

otavoice

Πάνος Μουζουράκης σε δικαστές: “Θα εμπιστευόμουν με «κλειστά μάτια» την κόρη μου στον πάτερ Αντώνιο”

otavoice